شناسهٔ خبر: 66670990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام

طلای با ارزش تیمی سه نفر برای مردان ایران

پومسه روهای ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز دیگر شدند تا جمع مدال های ایران به عدد 10 برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶ پومسه رو به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر دانانگ پیگیری شد و تکواندوکاران حاضر در این رقابت‌ها در بخش تیمی به مصاف هم رفند که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز بود.

در بخش تیمی سه نفره تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد. تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، مهدی جمالی و علی سلمانی پا به این رقابت‌ها گذاشته بود و موفق شد بالاتر از میزبان روی سکوی نخست آسیا بایستاد. در بخش تیمی دو نفره بالای ۳۰ سال ایران با ترکیب فرهمند و بهشتی موفق به کسب نشان نقره شد. در همین بخش و رده سنی زیر ۳۰ سال نیز تاجی و زندی بعد از چین تایپه و تایلند عنوان سوم و مدال برنز را کسب کردند.

بر همین اساس تیم ملی ایران که با ۹ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود موفق به کسب سه مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شد. مهدیه عقبایی، یاسمن لیموچی و تیمی سه نفره موفق به کسب مدال طلا شدند. آتوسا فرهمند، یاسین زندی، مهدی جمالی و تیمی دو نفره بالای ۳۰ سال چهار مدال نقره، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی و تیمی دو نفره زیر ۳۰ هم سه مدال برای تیم ملی کشورمان کسب کردند.

نظر شما