شناسهٔ خبر: 66670916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

قهرمانی پومسه آسیا - ویتنام؛

تداوم درخشش پومسه روهای ایران در «دانانگ»/ طلا، نقره و برنز تیمی به ایران رسید

روز دوم از رقابت های پومسه قهرمانی آسیا با تداوم درخشش نمایندگان ایران و کسب سه مدال طلا، نقره و برنز همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ این دوره از مسابقات امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶ پومسه رو به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر دانانگ پیگیری شد و تکواندوکاران حاضر در این رقابت ها در بخش تیمی به مصاف هم رفند که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز بود. 

در بخش تیمی سه نفره تیم ملی ایران با اقتدار قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد. تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، مهدی جمالی و علی سلمانی پا به این رقابت ها گذاشته بود و موفق شد بالاتر از میزبان روی سکوی نخست آسیا بایستاد. 

در بخش تیمی دو نفره بالای 30 سال ایران با ترکیب فرهمند و بهشتی موفق به کسب نشان نقره شد. در همین بخش و رده سنی زیر 30 سال نیز تاجی و زندی بعد از چین تایپه و تایلند عنوان سوم و مدال برنز را کسب کردند.  

بر همین اساس تیم ملی ایران که با 9 تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود موفق به کسب سه مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز شد. مهدیه عقبایی، یاسمن لیموچی و تیمی سه نفره موفق به کسب مدال طلا شدند. آتوسا فرهمند، یاسین زندی، مهدی جمالی و تیمی دو نفره بالای 30 سال چهار مدال نقره، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی و تیمی دو نفره زیر 30 هم سه مدال برای تیم ملی کشورمان کسب کردند. 

رده بندی تیمی  و برترین های مسابقات تا ساعتی دیگر معرفی خواهند شد.

نظر شما