شناسهٔ خبر: 66670943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی مریوان خبر داد:

دستگیری سارقین اداره فرهنگ و ارشاد مریوان

فرمانده انتظامی مریوان گفت: مأموران پس از بررسی صحنه و با انجام اقدامات خاص پلیسی سارقین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی کمتر از ۶ ساعت متهمان را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، روز گذشته حوالی ساعت ۶ دزدی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان زد و با شکستن شیشه ضلع غربی ساختمان بعد از ورود وسایل برخی از اتاق‌ها را با خود برده است.

دزد هنگام خروج با نگهبان اداره روبه رو می‌شود که با مقاومت نگهبان، وسایل دزدیده شده را رها و از محل متواری می‌شود.

لیس با بررسی دوربین‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقیقات خود جهت شناسایی دزد آغاز کرد.

طیب محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام سرقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان به مرکز فوریت‌های پلیسی سریعاً مراتب در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحنه و با انجام اقدامات خاص پلیسی سارقین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی کمتر از ۶ ساعت متهمان را دستگیر کردند.

محمدی با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: احدی از سارقین کمتر از ۲۴ ساعت بود که از زندان آزاد و مجدد مرتکب سرقت شده است.

فرمانده انتظامی مریوان به شهروندان عزیز توصیه نمود: یکی از راهکار‌های پیشگیری از سرقت استفاده از تجهیزات ایمنی بازدارنده سرقت و نصب دوربین‌های مداربسته است.

انتهای خبر/

نظر شما