شناسهٔ خبر: 66670839 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مرگ جوان کهگیلویه و بویراحمدی در ارتفاعات کوه نیر 

عصر روز گذشته یک جوان حدود ۳۵ ساله کهگیلویه بویراحمدی به قصد حضور در ارتفاعات کوه نیر، به سمت کوهستان رفته و متاسفانه به دلیلی نامعلوم جان خود را از دست داد. عصر روز گذشته یک جوان حدود ۳۵ ساله کهگیلویه بویراحمدی به قصد حضور در ارتفاعات کوه نیر، به سمت کوهستان رفته و متاسفانه به دلیلی نامعلوم جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از جان باختن یک جوان حدود ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه نیر خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۱۴:۳۱ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست کمک و انتقال این جوان در ارتفاعات که به گفته همراهان بسیار بدحال  بوده و درخواست اعزام بالگرد داشتند و علیرغم ابلاغ ماموریت به کروی پروازی اما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی،بارندگی، تراکم بالا و ارتفاع کم ابر امکان پرواز بالگرد وجود نداشت. 

نیکویی نژاد گفت: بلافاصله پایگاه اورژانس جاده ای و تیم کوهستان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه در تماس های بعدی با همراهان بیمار مشخص گردید که بیمار فاقد علائم حیاتی است و فوت نموده است.

نیکویی نژاد ادامه داد: بعد از ساعت ها با تلاش نیروهای مردمی، بستگان و نیروهای تلاشگر هلال احمر در نیمه شب  جسد به پایین کوه منتقل شد.

وی اضافه کرد: هر چند بر اساس گزارشات مردمی احتمال مسمومیت و گزش مطرح می باشد ولی تاکنون علت روشنی برای فوت این جوان مشخص نشده است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان در پایان توصیه کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی نامساعد در حد امکان از عزیمت به کوهستان و مناطق صب العبور خودداری نمایند.

انتهای پیام 

نظر شما