شناسهٔ خبر: 66670628 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میزان شکایت کاربران تلفن و اینترنت در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ اعلام شد

رگولاتوری میزان شکایت کاربران تلفن همراه و ثابت و اینترنت ثابت و همراه در طول سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۹ را اعلام کرد. رگولاتوری میزان شکایت کاربران تلفن همراه و ثابت و اینترنت ثابت و همراه در طول سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه خود، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را تا پاییز ۱۴۰۲ منتشر کرد که بخشی از این گزارش به شکایات ثبت شده کاربران از تلفن همراه، تلفن ثابت، پهن باند ثابت و پهن باند سیار مربوط می‌شود.

در آخرین گزارش رگولاتوری، آمار شکایات کاربران طی سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۹ جمع‌آوری شده است و بر اساس آن تعداد شکایات ثبت شده تلفن همراه در تابستان سال ۱۳۹۹، ۹۸۱۵ بوده که در پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار به ۱۰۳۶۵ رسیده است. آمار شکایت کاربران در خلال سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۳۹۹ در بیش‌تر فصول کاهشی و در چند ماه افزایشی بوده است.

همچنین در بخش تلفن ثابت، آمارهای ثبت شده حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۳۹۹، ۱۰۹۶۳ مورد شکایت ثبت شده و این تعداد در تابستان سال ۱۴۰۲ به ۲۰۷۹۷ افزایش یافته است.

آمار شکایات مشترکین پهن باند ثابت در تابستان ۱۳۹۹، ۲۱۱۳۶ مورد بوده که این تعداد در پاییز ۱۴۰۲ کاهشی شده و به ۱۳۰۸۸ رسیده است. مقایسه آمار این حوزه طی سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۲ نشان‌دهنده کاهشی بودن روند ثبت شکایت حوزه پهن باند ثابت بوده است.

در بخش پهن باند سیار نیز آمار رگولاتوری حکایت از آن دارد که شکایات مشترکین در پاییز سال ۱۳۹۹، ۳۸۶۲ بوده و پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار کاهش یافته و به ۲۴۷۹ رسیده است.

جدول مقایسه آماری شکایات ثبت شده کاربران

کاربران تلفن و اینترنت در سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۲ چقدر شکایت کردند

انتهای پیام/

نظر شما