شناسهٔ خبر: 66670570 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی ابهر:

مسابقه بزرگ نویسندگی در ابهر برگزار می‌شود

زنجان- سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: مسابقه بزرگ نویسندگی در ابهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عاطفه یاریقلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: درصد پیشرفت فیزیکی کتابخانه مرکزی ابهر هنوز به ۵۰ درصد نرسیده است.

وی با تأکید بر تشکیل هیئت امنا برای پیگیری هرچه بهتر ساخت این کتابخانه افزود: اگر با کمک خیرین این پروژه به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد برسد، شامل دریافت بودجه‌های کلان خواهد شد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اداره کتابخانه ابهر افزایش زیرساخت‌های مطالعه در شهرستان است، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر فعالیت کتابخانه‌ها افزایش یافته است و این مراکز علاوه بر فعالیت ثابت کتابخوانی، امانت و خدمات‌رسانی به اعضاء که جز وظایف اصلی این نهاد است مانند یک باشگاه فرهنگی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی گسترده با همکاری کتابخانه‌های عمومی اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها مسابقه بزرگ نویسندگی است که پوسترهای این مسابقه منتشر شده است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: این برنامه مخصوص کودکان ابتدایی و متوسطه اول است و اگر موفقیت‌آمیز باشد سالیانه انجام خواهد شد.

یاریقلی ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته اختتامیه این مسابقه ۲۷ شهریور ماه با حضور نویسندگان و ناشرین مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

نظر شما