شناسهٔ خبر: 66670109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

با عملیات وعده صادق قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد

سردار رفیعی آتانی گفت: ما دیپلماسی و قواعد بازی دنیا را می دانیم و در عملیات وعده صادق به اراده الهی، حکمت رهبری و صدق شهیدان پیروز شدیم. پس از این عملیات قدرت جدیدی به نام قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران صادر گردید که ایشان دیدگاه های خود را برای چهل سال دوم انقلاب بیان نمودند.

وی گفت: یک نقص در بیانیه گام دوم وجود دارد و آن این است که در این بیانیه از ملت تجلیل شده، از پیشرفت ها گفته شده، شعارهای انقلاب بیان شده، زمینه هایی که در آن به موفقیت رسیدیم و مواردی که در آن خوب عمل نکردیم، در حوزه عدالت و مبارزه با فساد بیان شده اما مقام معظم رهبری از شخص خودشان چیزی نگفته اند و این اوج عظمت ایشان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: بعد از عملیات وعده صادق، ما پاسداران کوتاهی کرده و از قسمت پنهان ماجرا کم صحبت کرده ایم. در این عملیات، جایگاه مقام معظم رهبری جلوه نمایی کرد و ایشان یک تنه با دنیای قدرت و تزویر روبرو شدند. مهمتر از خود رویداد، تاثیر آن است. یکی از تاثیرات عملیات وعده صادق، بیداری دانشگاه های آمریکا و بیداری روشنفکران غرب در موضوع اسرائیل و غزه است.

سردار رفیعی آتانی در ادامه وعده نصرت الهی را مایه دلگرمی نظام اسلامی دانست و افزود: ابزار ما در مقابله با دشمنان، مبانی دینی و باورهایمان است، همانگونه که در ۴۵ سال گذشته ایستادگی کرده ایم‌. خداوند به ما وعده ظفر که به معنی تغییر موازنه و نصرت الهی و فتح را که به معنی پیروزی و غلبه نهایی بر جبهه کفر می باشد داده است.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه اظهار کرد: قاعده سپاه اینگونه است که در دل مخاطره و تهدید رشد می کند. اگر در دل تحریم نبودیم، موشکی نداشتیم که پایگاه های اسرائیلی را مورد هدف قرار دهیم. ما از هیچ مخاطره ای نمی‌هراسیم و هرگونه قدرتی که در عملیات بزرگ وعده صادق استفاده شد، چه از نوع پهپاد و چه از نوع موشک، تماما برای ایران بود.

وی افزود: جنگ بلد دنیا یعنی آمریکا، به خطا ما را قابل پیش بینی می دانست. به همین خاطر به اسرائیل گفته بود که ایران از خاک خود پاسخ نمی دهد. اما نصرت الهی بر پیروزی ما در بزرگترین عملیات پهبادی دنیا بود.

سردار رفیعی آتانی در پایان سخنان خود بیان کرد: ایران ۴۵ سال است که از قدرت و معنویت ولایت فقیه به خوبی استفاده می کند. در نظام ولایی، امام اصل است و همه موارد در محور او معنا پیدا می کند و ما متکی به ایمان و اراده مردم هستیم. ما دیپلماسی و قواعد بازی دنیا را می دانیم و در عملیات وعده صادق به اراده الهی، تدبیر و حکمت رهبری و صدق شهیدان پیروز شدیم. پس از این عملیات قدرت جدیدی به نام قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد.

 

انتهای پیام

نظر شما