شناسهٔ خبر: 66669997 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همایش پیاده‌روی در ۱۲ شهرستان ایلام به مناسبت روز دختر

مدیرکل ورزش و جوانان  گفت: به مناسبت روز دختر ودهه کرامت و به طور همزمان در ۱۲ شهرستان استان همایش پیاده روی برگزار خواهد شد. مدیرکل ورزش و جوانان  گفت: به مناسبت روز دختر ودهه کرامت و به طور همزمان در ۱۲ شهرستان استان همایش پیاده روی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، شهاب شهبازی‌از ابلاغ دستورالعمل اجرایی همایش سراسری پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر با شعار «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» از سوی وزارت ورزش و‌جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی خبر داد.
مدیرکل ورزش  هدف از برگزاری این همایش‌ها را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوند‌های خانوادگی از طریق برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی عنوان کرد و افزود: افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش‌های ملی و اعتقادی، ترویج سلامتی و نشاط خانوادگی از طریق ورزش خانوادگی و ایجاد فرصت‌هایی برای تعامل و هم افزایی بین خانواده‌ها و جامعه از جمله اهداف این طرح سراسری می‌باشد که در کل کشور بصورت همزمان برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه در این همایش‌ها به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان مسافت ۳ کیلومتری را پیاده روی می‌کنند و در محل تجمع برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه پر برکت کرامت اجرا خواهد شد
مدیرکل ورزش وجوانان گفت: این همایش روزجمعه  ۲۸ اردیبهشت در سطح ۱۲ شهرستان استان بطور همزمان برگزار می شود

انتهای پیام

نظر شما