شناسهٔ خبر: 66669810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان:

بوستان محله شمس‌آباد در مرحله طراحی است + فیلم

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با تملک کامل بوستان شمس به مساحت ۲۳۵۰۰ مترمربعی در محله شمس‌آباد، پس از اتمام طراحی عملیات ساخت فضای سبز، زمین ورزشی روباز، ست اسباب بازی کودکان، ست حرکت درمانی و آلاچیق با هدف خانواده محور آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حسن محمدحسینی ضمن اشاره به آزادسازی طرح‌های مهم منطقه با کاربری فضای سبز اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز شهر اصفهان برای هر نفر ۲۰ مترمربع و این سرانه در منطقه هشت حدود ۵.۳ مترمربع محاسبه شده است لذا این منطقه از سرانه فضای سبز پایینی برخوردار است، بدین منظور طرح‌های فضای سبز موجود که با مالکیت بخش خصوصی بوده را در اولویت برنامه‌های آزادسازی این منطقه در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: باغ گله محلی قدیمی است در محله شمس آباد یکی از طرح‌های فضای سبز است که مساحت آن ۲۳۵۰۰ مترمربع بوده که با هزینه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به‌طور کل در تملک شهرداری منطقه قرار گرفته که در مرحله انتخاب مشاور جهت طراحی با کاربری فضای سبز است و در کمیته نامگذاری شهر اصفهان با نام بوستان شمس نامگذاری شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با توجه به خانواده محور بودن بوستان شمس تصریح کرد: طرح‌های پیش‌بینی شده در این بوستان، فضای سبز با راهروهای مناسب، زمین ورزشی، ست بازی کودکان، ست حرکت درمانی و آلاچیق‌های مخصوص تجمع خانواده‌ها است.

محمدحسینی با اشاره به پیش‌بینی هزینه ۲۵۰ میلیارد ریالی احداث بوستان شمس خاطر نشان کرد: پس از تکمیل مشاوره، ارائه طرح اجرایی و تصویب مدیریت شهری، این منطقه در نظر دارد در راستای پروژه‌های محله محوری یکی دیگر از پروژه‌های شاخص خود را به سرعت آغاز کند.

نظر شما