شناسهٔ خبر: 66669708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری ۳ همایش پیاده‌روی در استان کرمان به مناسبت دهه کرامت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز دختر و دهه کرامت در سه نقطه از استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، میثم پاریزی در نشست هماهنگی همایش‌های سراسری پیاده‌روی خانوادگی استان کرمان با اشاره به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در سه نقطه از استان کرمان اظهار کرد: این همایش جمعه، بیست‌وهشتم اردیبهشت با شعار «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» در شهرستان‌های رفسنجان، کوهبنان و کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش پیاده روی رفسنجان در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه ۳ سیما به صورت زنده پخش می‌شود، افزود: ما جزو ۹ استانی هستیم که پخش زنده داریم و شرکت‌کنندگان مسافت سه کیلومتری را پیاده‌روی می‌کنند و در محل اجتماع برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه پر برکت کرامت اجرا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در این همایش‌ها به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: همایش پیاده‌روی در رفسنجان از ساعت شش صبح از میدان علی‌بن‌ابیطالب (ع) به سمت مجموعه ورزشی ولیعصر (عج)، موزه ریاست‌جمهوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد ورزشی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان و اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت روز دختر و دهه پر برکت کرامت برپا می‌شود، گفت: همایش پیاده‌روی در شهر کرمان، ساعت ۶:۳۰ صبح از ابتدای جنگل قائم به سمت پارک پردیسان و در شهر کوهبنان ساعت ۶:۳۰ صبح از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان تا امامزاده سید سلیمان برگزار خواهد شد.

پاریزی، هدف از برگزاری این همایش‌ها را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوندهای خانوادگی از طریق برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی دانست و افزود: افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش‌های ملی و اعتقادی، ترویج سلامتی و نشاط خانوادگی از طریق ورزش خانوادگی و ایجاد فرصت‌هایی برای تعامل و هم‌افزایی بین خانواده‌ها و جامعه از جمله اهداف این طرح سراسری است که در کل کشور به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

نظر شما