شناسهٔ خبر: 66669437 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس انجام شد؛

رونمایی نماهنگ کاکوی امام رضا(ع)

نماهنگ کاکوی امام رضا علیه‌السلام آفرینشی از جوانان شیرازی، در دهه کرامت و به پاسداشت بزرگداشت شاه‌چراغ (ع)، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تهیه شده در مأوا، رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی «شیرازه» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نماهنگ کاکوی امام رضا علیه‌السلام، اثری داستانی و برپایه موسیقی فولکلور مردمی، ملودی سنتی شیرازی و شعر با لهجه شیرین شیرازی به کارگردانی امید مدحج و تهیه‌ کنندگی سید میلاد دانشور است.

 دانشور با تقدیم این اثر به ساحت مقدس حضرت شاه‌چراغ (ع) و امام رضا (ع)، می‌گوید: هدف از خلق آن، به‌تصویرکشیدن اوج محبت و عرض ارادت «همه مردم» به امامزاده عظیم الشان و واجب العظیم حضرت سید السادات الاعاظم احمد بن موسی الکاظم علیه السلام بود که بارگاه مقدس ایشان، محور و نماد شیراز در ایران اسلامی محسوب می‌شود.

 وی، از دست‌ اندرکاران این نماهنگ همچون محمد دست‌ بسته به‌ عنوان مدیر تولید نام می‌برد و می‌افزاید: آهنگسازی و تنظیم را احسان جوادی از آهنگ‌ سازان متخصص کشور، خوانندگی را محمدحسین رنجبری، شاعری را محمدحسن عرفان منش و بازیگری را محمدطاها یعقوبی و عبدالحمید زارع بر عهده دارند.

 انتهای خبر/

نظر شما