شناسهٔ خبر: 66669381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استقلالی ها برابر پرسپولیس به کمک ما بیایند تا خودشان هم قهرمان شوند | بیایید با یک تیر دو نشان بزنیم

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: از استقلالی های تهران می خواهم از ما حمایت کنند، چون نتیجه بازی ما برای آنها هم اهمیت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان درباره اینکه استقلال خوزستان دوباره در سیر نزولی قرار گرفته و در آخرین بازی خود در خانه برابر نساجی مازندران شکست سنگینی را متحمل شد اظهار کرد: رقابت برای بقا در لیگ برتر میان سه چهار تیم پایین جدول وجود دارد و هیچ تیمی به طور قطع سقوط نکرده است. ناامید نیستیم و با امیدواری ادامه می‌دهیم، حتماً در لیگ برتر باقی می‌مانیم. هدف ما به عنوان کادر مدیریت حفظ آرامش و اتمسفر مثبت درون تیم است. نسبت به هزینه‌های سایر تیم‌های لیگ برتر کمتر هزینه کردیم.

وی ادامه داد: پشتیبانی از تیم را به موقع انجام دادیم و منهای بازی با نساجی مازندران که ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود، در نیم فصل دوم به مراتب بهتر ظاهر شدیم و در حالی که سه هفته تا پایان فصل داریم دو برابر نیم فصل اول امتیاز گرفتیم و با انگیزه بالایی بازی خواهیم کرد تا بتوانیم در سه بازی آخر خود هم امتیازات خوبی بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم. جو تیم منفی نیست و شکست برابر نساجی امید را از تیم نگرفته، بلکه با قدرت در بازی‌های باقیمانده به میدان می‌رویم.

بازیکنی با تنبیه انضباطی مواجه نشده است

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد اینکه تعویض زودهنگام حسن پورحمیدی پس از خوردن دو گل برابر نساجی باعث شد تا با ناراحتی زمین را ترک کند و این دروازه‌بان از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته، عنوان کرد: نه این دروازه‌بان در اختیار باشگاه قرار نگرفته، بازیکن است و امکان دارد یک روز، روز بد او باشد. تمرکز و آمادگی جسمانی در این موضوع موثر است. چنین اخباری حاشیه‌هایی است که برای تیم می‌سازند. بازیکنی با تنبیه انضباطی مواجه نشده است.

بازیکنان ما به غرور خودشان باختند

وی درباره اینکه مهم‌ترین عامل در شکست تیم استقلال خوزستان برابر نساجی چه بود گفت: فوتبال برد و باخت دارد، انتظار داشتیم تا در بازی برابر نساجی مثل قبل بازی با کیفیت و زیبایی ارائه کنیم. این عواملی است که برای موفقیت یک تیم نیاز است اما فارغ از نتیجه نشد تا بازی همیشگی را ببینیم. تیم مغرورانه به داخل زمین رفت و به غرور خودشان باختند. بازیکنان با کیفیتی داریم و حسن پورحمیدی هم از بازیکنان خوب ما بوده و خواهد بود. اتفاق غیرفوتبالی باعث باخت ما نشد ولی باعث شد تا در بازی‌های بعدی با جدیت بیشتری به میدان برویم.

هواداران استقلال تهران ما را تنها نخواهد گذشت

نجفی در خصوص دیدار مهمی که هفته آینده تیمش در خانه پرسپولیس دارد، یادآور شد: سه بازی آینده ما بازی‌های سختی است و بازی آسان نداریم. رقابتی که پرسپولیس با استقلال برای تصاحب قهرمانی دارد، حساسیت را برای این تیم بیشتر خواهد کرد. تیم ما در بازی‌های سخت کیفیت خوبی داشته و بازی‌های قابل قبولی ارائه کرده، ضمن اینکه در تهران تنها نیستیم و هواداران ما به ورزشگاه خواهند آمد. از طرفداران استقلال تهران که تیم‌شان با پرسپولیس در کورس است هم دعوت می‌کنم تا به ورزشگاه آزادی بیایند چون کسب امتیاز برای ما در آن بازی به سود تیم‌شان است و در اصلاح با یک تیر دونشان زده می‌شود. ان‌شاءالله که ما را تنها نخواهند گذاشت و باشگاه استقلال تهران هم اگر صلاح بداند هواداران خود را برای حمایت از تیم ما برای حضور در بازی با پرسپولیس دعوت می‌کند.

نظر شما