شناسهٔ خبر: 66669284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

می‌خواهم پرسپولیس و استقلال تا هفته آخر فقط ببرند

برومند: خوشحالم که حال سرخابی‌ها خوب است

سنگربان سابق استقلال به تمجید از عملکرد پرسپولیس و استقلال پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پرویز برومند دروازه‌بان و پیشکسوت تیم استقلال در جریان دیدار دوستانه تیم رسانه ورزش و تیم سال ۹۸، در گفتگو با خبرنگاران گفت: اینکه بعد از مدت‌ها دور هم جمع شدیم مهمترین چیز است و اینکه با این بازی خیریه همزمان شده اتفاق خوبی است.

او درباره صدر نشینی استقلال در لیگ بیست و سوم خاطرنشان کرد: من واقعا خوشحال هستم. در جام باشگاه تهران بود که همیشه پرسپولیس و استقلال تیم‌های اول و دوم بودند و ما تیم ملی فوق العاده‌ای داشتیم و امسال هم حساس شده. انتها و صدر جدول بین تیم‌ها دست به دست می‌شود ولی این جذابیت مسابقات را بالا می‌برد. خدا را شکر که من بعد از مدت‌ها دیدم ورزشگاه اینقدر شلوغ شده.

وی افزود: امیدوار هستم این روند ادامه پیدا کند چون از قدیم هم گفتند که هر چقدر پرسپولیس و استقلال قوی باشند، تیم ملی ما قوی می‌شود. ما با گوشت و استخوان این حرف را حس کردیم و می‌بینیم مردم هم به واسطه این موضوع بیشتر سمت ورزش می‌آیند.

پیشکسوت آبی‌ها تاکید کرد: من دوست دارم استقلال قهرمان شود ولی اینگونه باشد که تا هفته آخر هر دو تیم باهم ببرند. من این هفته دیدم که آقای بیرانوند چقدر مقابل هوادار خوب بود و در مجموع گلر‌های لیگ، گلرهای خوبی هستند. به حسینی هم چندین بار خودم تبریک گفتم و جای تقدیر دارد که با این وضعیت پیش آمده برای استقلال، فوق العاده بود. این کادر و این تیم به عنوان یک قهرمان کار کردند و انشالله واقعا قهرمان لیگ هم بشوند تا شادی را به دل مردم ببرند.

او درباره مسئله داوری‌ها و فساد در لیگ نیز گفت: هر ساله این اتفاق می‌افتد اما نمی‌دانم چه شده که حالا عیانش کردند.

نظر شما