شناسهٔ خبر: 66910425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای عجیب: برگزاری لیگ قهرمانان اروپا در آمریکا!

مدیرعامل "سی‌بی‌سی اسپورتس" ادعا کرد یوفا بی‌میل نیست که بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را در ایالات متحده برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیوید برسون، رئیس و مدیر اجرایی سی‌بی‌سی اسپورتس، با خوش‌بینی در مورد احتمال برگزاری یک بازی لیگ قهرمانان اروپا در خاک آمریکا در آینده صحبت کرده است.

"سی‌بی‌سی اسپورتس" از طریق شبکه اختصاصی خود و پلتفرم استریمینگ پارامونت پلاس، فوتبال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در ایالات متحده پخش می‌کند. پارامونت گلوبال مالک "سی‌بی‌سی اسپورتس" است و در آستانه شروع یک قرارداد پخش شش ساله جدید به ارزش 1.5 میلیارد دلار است. اهمیت لیگ قهرمانان به‌طور خاص از رشد قابل توجهی برای مخاطبان آمریکایی برخوردار بوده است، در حالی که برنامه استودیویی "سی‌بی‌سی اسپورتس" با حضور میکا ریچارد و جیمی کاراگر، با اجرای کیت آبدو، به دسترسی گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی دست یافته است. بنابراین، ایده برگزاری یک بازی خارج از اروپا برای جلب رضایت بیشتر از این تقاضا، مدتی است که مطرح شده است.

2027752

برسون در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال لیگ قهرمانان این فصل به "آتلانتیک" گفت: "ما در حال حاضر حرفی برای گفتن در این زمینه نداریم، اما اگر طی این شش سال آینده شاهد آن باشید، تعجب نمی‌کنم. این چیزی است که ما از آن استقبال می‌کنیم. فکر می‌کنم چیزی است که یوفا دوست دارد."

فینال لیگ قهرمانان این فصل در تاریخ 1 ژوئن بین رئال مادرید و بوروسیا دورتموند برگزار خواهد شد. رئال مادرید به دنبال کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی اروپا و افزایش رکورد خود است، در حالی که دورتموند از سال 1997 به دنبال کسب اولین قهرمانی و دومین قهرمانی کلی خود است.

نظر شما