شناسهٔ خبر: 66668743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح سه طرح درمانی و دانشجویی در تبریز

 سه طرح درمانی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

افتتاح سه پروژه درمانی و دانشجویی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی سه طرح درمانی و دانشجویی شامل بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مدنی تبریز، سلامتکده طب ایرانی و مکمل و خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود.

دستگاه جدید آنژیوگرافی و EPS مدل ۵۲۰ Innova IGS در بیمارستان شهید مدنی تبریز به خدمات رسانی این مرکز اضافه شد. این دستگاه در فضای ۷۰ متری و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسید.

این دستگاه جدید ضمن برخورداری از توان دقت و سرعت بالا ۲ منظوره بوده و آنژیوگرافی و الکترو فیزیولوژی (پیس میکر و EPS) را به طور همزمان انجام می‌دهد.

رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مدنی از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

 نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه افتتاح بزرگترین و جامع‌ترین مرکز ارائه خدمات طب ایرانی شمال غرب کشور در تبریز گفت: این سلامتکده با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع در محل طبقه همکف بیمارستان سابق کودکان تبریز پس از انجام عملیات بازسازی کامل و با تجهیزات کامل راه اندازی شد.

وی افزود: این مرکز دارای اتاق‌های جداگانه برای انجام کلیه اعمال شامل حجامت، زالو درمانی و ...برای مردان و زنان است.

وی گفت: تمامی اعضای هیات علمی دانشکده طب سنتی فعالیت‌های آموزشی و درمانی را در این مجموعه انجام خواهند داد.

استاندار آذربایجان شرقی پس از افتتاح سلامتکده طب ایرانی از کلینیک شیخ‌الرئیس ۲ در جوار این سلامتکده بازدید و بر فعال‌سازی کامل همه بخش‌های آن تاکید کرد.

نظر شما