شناسهٔ خبر: 66668177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

با حضور مدیرکل کانون استان در منطقه‌ی کم‌برخوردار سرفیروزآباد محقق شد؛

راه‌اندازی اولین کتابخانه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور کرمانشاه

با حضور مدیرکل کانون استان کرمانشاه در منطقه‌ی کم‌برخوردار سرفیروزآباد، رایزنی با مسئولین در راستای راه‌اندازی اولین کتابخانه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور منطقه صورت پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، با حضور مدیرکل کانون استان کرمانشاه در منطقه‌ی کم‌برخوردار سرفیروزآباد، رایزنی با مسئولین در راستای راه‌اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور منطقه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان طی نشستی با بهشتی بخشدار سر فیروزآباد، گفت: خوشبختانه در این نشست توافقات بسیار خوبی انجام گرفت که با کمک خیرین همین منطقه نیز در واقع به دنبال بازسازی و زیباسازی محل کتابخانه‌ها در این بخش هستیم.
وی افزود: ان‌شاءالله با اقدامات صورت گرفته در این خصوص به زودی شاهد راه‌اندازی کتابخانه به عنوان اولین کتابخانه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور خواهیم بود و به یاری خدا در ایام تابستان، کودکان و نوجوانان این منطقه می‌توانند از برنامه‌های حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی استفاده نمایند.

راه‌اندازی اولین کتابخانه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مردم‌محور کرمانشاه
زنجانی خاطرنشان کرد: چند سالی است که در این منطقه مجموعه‌ی مردمی به صورت خودجوش و آتش به اختیار، در حال فعالیت هستند و در قالب پیک کتاب و کوله‌پشتی کتاب، کتاب‌های متنوعی را بین کودکان و نوجوانان تقسیم می‌کنند.
مدیرکل کانون استان تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حمایت کانون بر آنیم تا راه‌اندازی یک کتابخانه را به صورت یک کتابخانه‌ی ثابت در مرکز بخش سر فیروزآباد داشته باشیم، این اتفاق را به همه‌ی کودکان و نوجوانان این منطقه هم تبریک می‌گوییم. 
بر همین اساس در نشست با بهشتی بخشدار منطقه‌ی سر فیروزآباد توافق شد که مکانی در اختیار حلقه‌ی میانی منطقه که در حوزه‌ی کتاب برای کودکان و نوجوانان در حال کار است، قرار بگیرد تا ادامه‌ی فعالیت‌ها در آنجا صورت پذیرد.

نظر شما