شناسهٔ خبر: 66668088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا در گفت و گو با بسیج:

رسالت مهم روابط عمومی بسیج، انعکاس نقش آفرینی بسیجیان است

تبریز- مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی سازمان ها در جامعه و افکار عمومی، رسالت این جایگاه را در بسبج و سپاه انعکاس خدمات بسیجیان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

محسن بخت شکوهی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، افزود: بسیج و سپاه یکی از محوری ترین نهادهای انقلابی و اجتماعی در عرصه های مختلف است و قطعا مسئولان روابط عمومی رده های مختلف بسیج می توانند در این راستا نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بیشترین تاثیر را در ترویج افکار انقلابی و انعکاس فعالیت ها دارد، گفت: انعکاس فعالیت های بسیجیان و نیروهای انقلاب در مناسبت ها و برنامه های مختلف طول سال و در اطلاع رسانی به مردم می تواند موثر باشد.

بخت شکوهی خدمات مختلف بسیج و سپاه، فعالیت گروه های جهادی، ارائه خدمات در محلات مختلف توسط بسیجیان، مردم یاری بسیج از قبیل کمک به سیل و زلزله، ارائه خدمات پزشکی و درمانی، تامین امنیت و دهها محور دیگر را از جمله محورهای مهم برای انعکاس توسط روابط عمومی رده های بسیج برشمرد.

مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بسیج از متن مردم بوده و خدمات آن نیز برای مردم است بنابراین روابط عمومی ها هنرمندانه می توانند مردم را از این خدمات آگاه کرده و موجب امید آفرینی در جامعه بخصوص در بین اقشار کم درآمد شوند.

بخت شکوهی در پایان انعکاس فعالیت ها را به مردم نوعی هنر دانست و ادامه داد: هرچه عملکرد و فعالیت بسیجیان با ظرافت و جذاب ولی در عین واقعیت بیان شود از یک سو موجب امید آفرینی در بین مردم و از سوی دیگر موجب انگیزه بیشتر نیروهای بسیجی، انقلابی و جهادی در خدمت به مردم خواهیم شد.

نظر شما