شناسهٔ خبر: 66668083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور خارجه | لینک خبر

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران- آخرین نشست مشترک رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی‌با امیرعبدالهیان

بنا به دعوت امیرعبداللهیان، آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی‌ به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت برگزار گردید.

صاحب‌خبر - بنا به دعوت دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی‌با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت برگزار گردید. امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات‌ در حوزه سیاست و روابط خارجی کشور، از حمایت، همراهی و تعامل سازنده مجلس شورای اسلامی‌بویژه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد. دکتر جلال زاده رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز متقابلا از تلاش ها و اقدامات موفق دستگاه دیپلماسی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین هماهنگی، تعامل و هم افزایی میدان و دیپلماسی در عرصه سیاست خارجی تشکر کردند و به بیان دیدگاه‌ها و برخی سوالات خود در موضوع سیاست خارجی و روابط بین الملل پرداختند. امیرعبداللهیان در پایان از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و ضمن پاسخگویی به سئوالات نمایندگان، بر اهمیت تداوم‌ و تقویت همفکری و همکاری هم افزا بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. در این نشست آقایان صفری معاون دیپلماسی اقتصادی و کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان آخرین تحولات حوزه مربوطه را بیان کردند.

نظر شما