شناسهٔ خبر: 66668080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم حفظ جایگاه قشر تلاشگر کارگران شهرداری ارومیه از سوی مدیران شهرداری

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه بر لزوم حفظ جایگاه قشر تلاشگر کارگران شهرداری ارومیه از سوی مدیران شهرداری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، احد یوسفی دبیر اول و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و شصت و ششمین جلسه صحن شورا گفت: بیشترین نگرانی پرسنل شهرداری از احکام کارگزینی بوده و هست و نگاه‌ها متاسفانه همیشه اینگونه بوده است، یعنی اگر پرسنل به دنبال کار خود نروند، مشکلشان در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری پابرجا خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگاه ها باید به حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تغییر کند خاطرنشان شد: امانت‌دار احکام پرسنل شهرداری ارومیه اداره سرمایه انسانی شهرداری است و باید امورات و وظایف اصلی خود را طبق روال اداری انجام دهد تا پرسنل بیش از این دچار مشکل نشوند.
 
 احد یوسفی در ادامه سخنانش با بیان اینکه حس دفاع از حق و حقوق پرسنل باید در بین آنها فراهم شود خاطرنشان شد: پرسنل زحمتکش شهرداری نباید نگران و دغدغه ارزشیابی، گروه، حکم، قرارداد و حق و حقوق خود در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری باشند.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از دلایل فروپاشی تعاونی اعتبار و مصرف شهرداری ارومیه موضوع بحث مالی بود و متاسفانه عدم مدیریت امروز پرسنل را دچار مشکل کرده است.
 
احد یوسفی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز پرسنل زحمتکش شهرداری برای عضویت در شرکت‌های تعاونی باید در یکی از شرکت های تعاونی سایر ارگان ها برای استفاده از مزایای آن شرکت عضو شود و این یک ایراد بزرگ برای مدیریت شهری است.
 
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کسانی که موجب منحل شدن شرکت تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه شده اند باید پاسخگو باشند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر ارومیه تاسیس و احیای دوباره شرکت تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه است اذعان داشت: امروز متاسفانه با وجود بیش از ۱۲ هزار نفر عضو خانواده بزرگ شهرداری در نبود شرکت تعاونی مصرف و مسکن رنج می‌برند‌.
 
احد یوسفی با اشاره به اینکه متاسفانه جایگاه، شان و ارزش پرسنل را نتوانسته‌ایم حفظ کنیم یادآور شد: در سال‌های گذشته و در مدیریت های سابق خدمات ارزنده ای در راستای مسکن دار نمودن پرسنل زحمتکش شهرداری انجام شده است، اما امروز حتی برنامه ای برای این موضوع نداریم. 
 
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز متاسفانه رفاه همکاران در خور شان و جایگاه پرسنل و شهر ارومیه نیست.
 
احد یوسفی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع رعایت شود گفت: مدیران شهرداری ارومیه تکریم ارباب رجوع را نسبت به شهروندان و حتی پرسنل شهرداری ارومیه رعایت کنند.
 
دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه متاسفانه رفتار بعضی از مدیران با قشر زحمتکش کارگر شهرداری قابل قبول نیست خاطرنشان شد: یکی از موضوعات مهمی که معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد موضوع آموزش قشر زحمتکش کارگر شهرداری در کنار کارشناسان است، موضوع دوم ، بحث برخورد و رفتار نامتناسب بعضی از مدیران با زحمتکشان قشر کارگر شهرداری است که اصلا این رفتارها قابل قبول نبوده و باید اصلاح شوند.
 
احد یوسفی گفت: حرمت، جایگاه، ارزش و شخصیت قشر تلاشگر کارگران شهرداری ارومیه از سوی مدیران شهرداری حفظ و رعایت شود.

نظر شما