شناسهٔ خبر: 66668051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همایش هم‌اندیشی میان‌داران جهاد ۳ برای طراحی عملیات هیأت‌ها در محرم برگزار می‌شود

محمد طاووسی

همایش سه روزه هم‌اندیشی ۶ شبکه فعال هیأت و مداحی با عنوان «میان‌داران جهاد ۳» در تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، همایش ۳ روزه هم‌اندیشی ۶ شبکه فعال هیأت و مداحی از سراسر کشور با عنوان «میان‌داران جهاد ۳» برای همفکری و طراحی عملیات ویژه ایام عزادارای ماه محرم ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این همایش با حضور دبیران شورای هیأت‌های مذهبی، دبیران شورای شبکه هم‌آهنگی هیأت، مسئولان اداره تشکل‌های دینی، نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی، مسئولان کانون مداحان و مسئولان کانون‌های فرهنگی-تبلیغی از تمام استان‌های کشور از صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز به کار می‌کند.

بررسی برنامه‌ها، عملیات‌ها و شعار مشترک هیأت‌ها در ایام عزاداری ماه محرم ۱۴۰۳، تشریح رویکرد جهاد تبیین در ماه محرم، بررسی نقش هیأت‌ها در روشنگری اقدامات جریان مقاومت، راه‌اندازی بوم حل مسئله و مشکلات هر استان به همت و توان هیأت‌های مذهبی و ... از جمله اهداف و رویکردهای این همایش سه روزه است.

در این همایش قرار است حسن رحیم‌پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محسن قنبریان استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو سخنرانی کنند.

همچنین بناست در این همایش از کتاب‌های «جرعه» و «مصباح‌الذاکر» ۲  اثر جدید التالیف سعید نسیمی عاشورا پژوه و شاعر آئینی با موضوع روضه‌های مستند و مقاتل صحیح عاشورا رونمایی می‌شود. نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی نیز در این روزها با حضور اعضای هرکدام از این شبکه‌ها برگزار می‌شود.

همایش هم‌اندیشی میان‌داران جهاد ۳ برای طراحی عملیات هیأت‌ها در محرم برگزار می‌شود

انتهای پیام

نظر شما