شناسهٔ خبر: 66667919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه‌های ویژه ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول

پریسا زنگنه منش

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برنامه های این اداره کل به مناسب سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، گفت: تدابیر ویژه ای برای این ایام فرخنده در حوزه ورزش تدارک دیده شده است. 

صاحب‌خبر -

جلسه هماهنگی گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز دزفول با حضور سردار حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و برخی از اعضا ستاد سوم خرداد برگزار شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارکرد: در این جلسه برنامه های پیش بینی شده اداره کل ورزش و جوانان به همین مناسبت تبیین و اهم برنامه های اجرایی این اداره نیز ارائه شد. 

حمید بنی تمیم با اشاره به مناسبت های دهه کرامت و سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز دزفول ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام، عنوان کرد: طی هفته ای که گذشت و ایام پیش رو و نیز به مناسبت روز دختر و دهه کرامت به شکل بی سابقه ای ۲۴ همایش پیاده روی همگانی با شعار دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی در سراسر استان برگزار می شود. 

او ادامه داد: همچنین سوم خرداد مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر و ۴ خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول را پیش رو داریم که از هم اکنون هماهنگی و جلسات آن در سطح ستاد و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها صورت گرفته و برنامه و تدابیر ویژه ای برای این ایام فرخنده در حوزه ورزش تدارک دیده شده است. 

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اهم برنامه های پیش بینی شده این مناسبت‌ها، گفت: همایش های پیاده روی، رژه بزرگ موتوری همزمان در شهرستان های سراسر استان، برگزاری مراسم رسم جوانمردی، عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری ده ها رویداد شاخص فرهنگی، ورزشی و همچنین در حوزه جوانان از موارد پیش بینی شده برای این ایام است. 

او در پایان بیان کرد : مجموعا بیش از ۲۷۰ برنامه و رویداد به مناسبت گرامیداشت این ایام در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

نظر شما