شناسهٔ خبر: 66667893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول کاروان خادمین امام رضا(ع) در میانه‌:

نباید چیزی مانع پیوند ما با ولایت شود

تبریز- مسئول کاروان خادمین حرم مطهر حضرت رضا عليه‌السلام در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میانه‌ بر لزوم حرکت بر مدار ولایت تاکید کرد و گفت: نباید چیزی مانع پیوند ما با ولایت شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام احمد تولایی با اشاره به اهمیت علم از دیدگاه حضرت امام رضا عليه‌السلام، اظهار داشت: در اهمیت علم از دیدگاه آنحضرت همین بس که او به عالم آل محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم معروف است.

   وی نگاه امام رضا عليه‌السلام به علم را نگاهی دقیق و عمیق توصیف کرده و افزود: از نظر ایشان یک جوان مسلمان یا باید مشغول علم‌آموزی باشد یا در طلب کسب علم، و ایشان علم‌آموزی و تدریس آن را امری بسیار ارزشمند و عبادتی در حد نماز و روزه دانسته‌اند.

   حجت‌الاسلام تولایی افزود: البته علمی ارزشمند است که موجب جدایی ما از ولایت نشده و زیر چتر محبت و ولایت ائمه اطهار علیهم‌السلام، اتفاق افتد.

نباید چیزی مانع پیوند ما با ولایت شود

   آیین گرامیداشت دهه کرامت با حضور کاروان خادمان و پرچم رضوی در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

 کاروان خادمین حرم مطهر رضوی، عصر دیروز با استقبال عمومی مردم و مسئولین، وارد شهرستان میانه شده و برنامه‌های متنوعی با حضور آنان در شهرستان میانه در حال اجراست.

نظر شما