شناسهٔ خبر: 66667599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جشن قهرمانی رئال با 36 جام (عکس)

جام قهرمانی رئال مادرید در لالیگا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و آلاوس در بازی هفته سی و ششم لالیگا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند. قهرمان لالیگا این فرصت را به دست آورد تا امشب در ورزشگاه خانگی‌اش این قهرمانی را جشن بگیرد.  

پس از اینکه رئال هفته سی و چهارم کادیز را شکست داد، شکست بارسلونا مقابل خیرونا قهرمانی زودهنگام شاگردان کارلو آنچلوتی را مسجل کرد.

آن‌ها پس از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در بازی خارج از خانه مقابل گرانادا بازی کردند که به دلیل جایگاه این تیم در نزدیک به منطقه سقوط، تصمیم گرفتند در بازی هفته قبل جشن قهرمانی نگیرند.

2022014

بازیکنان رئال که روز یکشنبه در میدان سیبلس شهر مادرید با حضور هوادارانشان جشن گرفته بودند، امشب هم در اولین بازی خانگی پس از قهرمانی، جام را به نمایش گذاشتند.

قبل از شروع بازی امشب، تمامی 36 جام قهرمانی رئال در لالیگا در میانه میدان دور هم چیده شد و همینطور بازیکنان رئال با تونل افتخار بازیکنان آلاوس وارد زمین شدند.

2022015

هواداران از اولین بازی خانگی پس از قهرمانی رئال در لالیگا استقبال ویژه‌ای داشتند و از تصاویر تلویزیونی مشخص است که سکوهای برنابئو مملو از علاقه مندانی است که نمی‌خواستند این شب فراموش نشدنی را از دست بدهند.

2022013

بازیکنان رئال پشت سر ناچو که جام قهرمانی را در دست داشت وارد زمین شدند و پس از تشویق هواداران عکس دسته جمعی با این جام گرفتند.

رئال پس از این قهرمانی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم پیش رو دارد که باید در بازی حساس تاریخ یکم ژوئن در ورزشگاه ومبلی به مصاف دورتموند برود.

نظر شما