شناسهٔ خبر: 66667421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سخنگوی سپاه:

توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت. 
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در نشست تبیینی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به حوادث ماه‌های اخیر یادآور شد: نشان دادیم ما با تمام توان تهدیدات ناشی از فشار‌های دشمن را به فرصت‌های طلایی برای حفظ امنیت و اقتدار و الهام بخشی انقلاب تبدیل کردیم. وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد راه درست انقلاب اسلامی را طی کردیم. 
وی افزود: امروز همه دنیا تصدیق کرد که نگاه انقلاب و دوراندیشی امام و تدابیر حکیمانه رهبر در طول این سال‌ها راه درستی بود که رژیم اسرائیل را غده سرطانی نامید و امروز در همه جهان، نه در خیابان‌های تهران و ایران بلکه در مهد پشتیبانی رژیم صهیونیستی یعنی امریکا و اروپا و تمام جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برجسته‌ترین فریاد این روز‌ها است و خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی، مردم فلسطین راه درست مبارزه با اسرائیل را در پیش گرفتند. 
مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها سرزمین محدود غصب شده را دژ نفوذناپذیر نامیدند و بهترین سیستم‌های پدافندی و نیروی هوایی قدرتمند برای حفاظت از این جغرافیا فراهم کردند و مدعی بودند تمام قدرت کشور‌های عربی نمی‌توانند به این دژ آسیب بزنند بیان کرد: صهیونیست‌ها برای فرار از شکست فضاحت بار در غزه اشتباه محاسباتی انجام دادند و فکر کردند اگر به کنسولگری ایران حمله کنند انحراف افکار عمومی را از جنایت در غزه به سمت دیگری سوق می‌دهند.
 رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ توسط دلاور مردان و مجاهدان تنبیه خواهند شد. وی با بیان اینکه با عزم و اراده و تصمیم رهبر شجاع انقلاب فرمان تنبیه متجاوز صادر شد و فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند اضافه کرد: ایران اسلامی لحظه‌ای از افزایش توانمندی و بازدارندگی غافل نشد و پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد و امریکایی‌ها اعلام کردند ۱۲ کشور در دفاع هوایی در وعده صادق با اسرائیل همکاری داشتند.
 شریف با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی گفت: در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت. وی افزود: دشمن تلاش کرد اراده ما را در برخورد با فتنه‌ها زیر سؤال ببرد، اما با عملیات وعده صادق و وارد آوردن بزرگترین‌ترین ضربه به دشمن غاصب و حامیانش، عزم و اراده حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا نمایان شد.

نظر شما