شناسهٔ خبر: 66667297 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی پنج واحد متخلف در زاهدان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پنج واحد صنفی متخلف در زاهدان شناسایی و یک واحد صنفی در طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌ها و مشاور املاک مرکز استان پلمب شد.

صاحب‌خبر -

ایرج حسن پور بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه نظارت،تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات سیستان و بلوچستان و پیرو دستورالعمل و بخشنامه‌های ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور حمایت از حقوق مردم و جلوگیری از انجام تخلفات صنفی توسط واحدهای مشاور و بنگاه‌های املاک، طرح ویژه نظارت بر بنگاه‌های املاک و مستغلات در سال‌جاری از ۲۰ اردیبهشت ماه با انجام گشت‌های مشترک نظارتی بر واحدهای مذکور با هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل صمت استان و با حضور نمایندگان دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل صمت استان در مرکز استان آغاز شده است.

وی افزود: در جریان بازرسی و بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای صنفی مشاور املاک در زاهدان برای تعداد پنج واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم نصب نرخ نامه معتبر و عدم ارائه صورت حساب پرونده‌های تخلف تشکیل و یک واحد صنفی نیز پلمب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای واحدهای مشاور املاک که پلمب می‌شوند علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، پلاکارد نیز در محل واحد صنفی به مدت ۲۰ روز کاری جهت اطلاع رسانی به مردم نصب می‌شود.

حسن پور اظهارکرد: مردم باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت برکالا مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما