شناسهٔ خبر: 66667211 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

️مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت شهرداری منطقه ۲۱ معارفه شد

طی آیینی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت منطقه۲۱ معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین صابری نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج شهرداری تهران، در این مراسم با تبریک ایام کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: ایام ماه ذی القعده و ذی الحجه را بهترین دوران برای تقواپیشگی است.


️وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تقش هدایت گری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در مبارزه با صهیونیسم غاصب پرداخت و افزود: با گذشت یک ماه از برگزاری پیروزمندانه عملیات «وعده صادق» بحث درباره این حادثه بزرگ، همچنان ادامه دارد؛ چراکه این عملیات دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایتکار و تروریست و کودک‌کش گشود و روند افول و سقوط و در سراشیبیِ نابودی قرار گرفتنِ رژیم اشغالگر قدس را سرعتِ خارق‌العاده‌ای بخشید.

️نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران در عین حال تصریح کرد: بعد از این عملیات، حجم فوق‌العاده گسترده و انبوهی از اعترافات، اظهارنظرها، احساس افتخارها و تأییداتِ دوست و دشمن و حتی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان در بیانِ عظمت و پیروزمندی و بی‌نظیر بودنِ این عملیات تاریخی و غرورآفرین و پشیمان‌کننده و اقتدارِ خیره کنندۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش آرمان‌های ولایت فقیه و هدایتهای بی‌نظیرِ رهبر اقتدار آفرین محور مقاومت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تحقق این عملیات و سیلی خوردن صهیونیست‌ها و حامیان و پشتیبانان‌شان و شتابان شدنِ روند محو غده سرطانی اسرائیل در سراسر جهان منتشر گردید.


️وی با استناد به حدیثی از امام صادق علیه السلام بسیجیان را به جهاد تببین، جهاد فرهنگی و سیاسی دعوت نمود و اظهار داشت: بسیج نماد ورع و ولایتمداری است و پیروی از نور هدایت الهی ضامن سعادت تمامی انسان‌ها است و این نور الهی در زمان ما در نهاد ولایت فقیه به عنوان ادامه دهنده مسیر انبیا و ائمه هدی قرار دارد.


️صابری نیا در عین حال تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری می بایست در تبیین و نهادینه سازی فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و دستورات معظم له مجاهدت نماییم.


️گفتنی است در این آیین از خدمات و تلاش های آقای حسین ملایری تقدیر و آقای علیرضا دارابی به عنوان مدیر عقیدتی و نظارت جدید حوزه شهرداری منطقه۲۱ معارفه شد.

نظر شما