شناسهٔ خبر: 66667203 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت انتشارات تألیف؛

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» به چاپ دوم رسید

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» نوشتهٔ الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» نوشتهٔ الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

این کتاب با موضوع طراحی لباس به خط و خطوط‌هایی اشاره می‌کند که از دلِ آن مدل‌ها و تصاویری خلق می‌شود که در طراحی‌های مدلینگ جای دارد.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» یک کتاب تمام تصویر است و می‌تواند برای هنرجویان و طراحان لباس مورداستفاده و مناسب باشد.

در صفحات اولیه این کتاب آمده است: «بهره‌بردن از ترکیب اشکال، جزئیات و دست‌کاری به‌منظور ایجاد سواد غیرمعمول و ترکیبات رنگ است». همچنین «استفاده صحیح از طرح‌ها به این دلیل مهم است که محصولات نهایی می‌تواند بر اساس مواد و مقدارهای استفاده شده به طور قابل‌توجهی متغیر باشد.»

همچنین در بخشی از کتاب با ارائه تصاویر مدل‌های برخی از لباس‌ها آمده است: «لباس‌های غنی شده با دست‌کاری‌ها، خرج کارها، پیرایش‌ها، مواد و رنگ‌ها».

به طور کل این کتاب علاوه بر تمرکز بر خط و خطوط‌های مدل‌های لباس به جزئیات مدل‌های مختلف لباس با استفاده از هر آنچه در طراحی و دوخت آن دست داشته اشاره کرده است.

همچنین به تمام جزئیات و انواع مختلف لباس‌ها و مدل‌های گوناگون به طور کامل اشاره کرده است.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» برای طراحان لباس و هنرورانی که قصد بر آموزش‌دیدن این حوزه را دارند مناسب و بسیار قابل بهره است چرا که به طور جامع با انواع مدل‌ها و طراحی‌های مختلف آشنا می‌شوند و می‌توانند آن را برای خود بر روی لباس پیاده کنند.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» یک کتاب تمام تصویر با توضیحات جزئیی ذیل هر تصویر است و به‌صورت عملی و تصویرسازی ذهن مخاطب را درگیر می‌کند.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» توسط الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

نظر شما