شناسهٔ خبر: 66666740 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آغاز فعالیت سامانه آنلاین ثبت نام خرید لاستیک خودرو

صاحب‌خبر -

اتاق اصناف ایران از راه‌اندازی سامانه آنلاین ثبت نام خرید لاستیک خودرو با هدف ساماندهی و شفاف‌سازی فرآیند فروش لاستیک خبر داده است.

در جدیدترین اخبار داخلی، اتاق اصناف ایران ضمن اعلام راه‌اندازی سامانه آنلاین پیش ثبت‌نام لاستیک خودرو، هدف از این کار را حذف واسطه‌ها و تسهیل فرآیند توزیع لاستیک اعلام کرده که به‌گفته اتاق اصناف، به ساماندهی و شفافیت بازار لاستیک منجر می‌شود.

سامانه آنلاین ثبت نام خرید لاستیک خودرو راه‌اندازی شد

محمود بنانژاد، دبیرکل اتاق اصناف ایران با تاکید بر افزایش شفافیت فرآیند توزیع تایر در بستر سامانه توزیع اینترنتی لاستیک، ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات مدت اخیر، عرضه لاستیک در اندازه‌های پرمصرف آن در این سامانه افزایش یابد تا این بازار به ثبات و آرامش برسد.

لاستیک لاستیک

به‌گفته وی، متقاضیان لاستیک از این به بعد می‌توانند قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، با ثبت آنلاین اطلاعات و درخواست خود در نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir، یک کد رهگیری دریافت کرده و با ارائه آن به فروشنده، به‌سادگی لاستیک‌های مد نظر خود را با قیمت مصوب دریافت کنند. گفتنی است، لیست فروشگاه‌های مجاز عرضه‌کننده لاستیک با قیمت مصوب نیز در سامانه مذکور وجود دارد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر و در این وب‌سایت، هیچ محصولی برای عرضه موجود نیست؛ اما انتظار بر این است که در آینده نزدیک و با تکمیل زیرساخت‌های لازم و افزایش عرضه، این سامانه عملیاتی شده و نقش مهمی در شفاف‌سازی فرآیند توزیع لاستیک ایفا کند.

بیشتر بخوانید:
مشخصات فنی و امکانات رسمی کامیونت بنزینی فورس F38 بهمن دیزل + کاتالوگ شرایط فروش وانت نیسان آبی زامیاد – اردیبهشت ۱۴۰۳ ماجرای ۳ نرخی شدن بنزین به کجا رسید؟ باز هم یک پدیده عجیب در بازار خودرو ایران؛ قیمت شاهین صفر ارزان‌تر از دست دوم!

برچسب‌ها:

نظر شما