شناسهٔ خبر: 66665792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان+فیلم

استاندار خوزستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت باید دستورکار اول استان باشد و هیچ کوتاهی از مسئولان برای بی توجهی به این طرح پذیرفتنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب  در نشست شورای مسکن استان گفت : بحث ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت از اولویت های استان و دولت سیزدهم است که باید تمامی فرمانداران و مدیران متولی استان موضوع مسکن را در دستور اول کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن در کشور ادامه داد : این موضوع تکلیف قانونی است و باید تا پایان دولت سیزدهم محقق شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: فرمانداران استان موضوع مسکن را جدی گرفته و بخش مهمی از توان خود را روی این طرح متمرکز کنند؛ بنابراین هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست. 

حسینی محراب بیان کرد : طبق برنامه ریزی دقیق و کاربردی پرونده همه متقاضیان طرح جوانی جمعیت باید به منظور اختصاص زمین و مسکن تا پایان امسال تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد : در شرایط کنونی و تاکید رییس جمهور برای اجرای طرح نهضت مسکن، نیاز است که به صورت هفتگی و یا دو هفته یک بار، نشست هایی با محوریت مسکن برگزار شده و فرمانداران و مدیران متولی مسکن، گزارش های خود را ارایه دهند.ب

استاندار خوزستان گفت: با مسئولان و فرماندارانی که در زمینه طرح نهضت ملی کوتاهی می کنند، برخورد لازم و قانونی صورت می گیرد چرا که صبر مردم به آخر رسیده و اعتماد از دست رفته آن‌ها برای مسکن مهر، در نهضت ملی باید جبران شود.

حسینی محراب افزود :در مجموع عملکرد بانک‌های استان در ارایه تسهیلات مسکن در قالب نهضت ملی قابل قبولی نیست و باید این عقب افتادگی جبران شود و در زمینه دریافت حق کارشناسی از مردم سخت‌گیری نکنند تا هزینه های سنگینی به مردم تحمیل نشود.

<div id="video-display-embed-code_11115716"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4234268/11115716?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما