شناسهٔ خبر: 66665398 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

هزینه ساخت سوله در سال ۱۴۰۳

تقریباً ۸ ساعت طول می‌کشد تا دو کارگر آگاه یک کیت سوله ۱۰ فوت در ۱۰ فوت را جمع کنند. اگر سوله نیاز به فونداسیون دارد یا شما یک سوله سفارشی بر اساس مشخصات خود ساخته اید، ممکن است تا ۲ هفته یا بیشتر طول بکشد تا پروژه تکمیل شود. هزینه ساخت یک سوله به طور متوسط ​​۶۰ تا ۱۵۰ دلار برای هر فوت مربع است، بنابراین یک سوله ۱۲ فوت در ۱۲ فوت بسته به نوع مواد، ۸۶۴۰ تا ۲۱۶۰۰ دلار هزینه دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سوله‌ها مزایای زیادی را ارائه می‌دهند، از ارائه فضای ذخیره سازی اضافی تا ارائه کمی دنج از حریم خصوصی. هزینه ساخت سوله از ۶۰ میلیون تا ۴۳۰ میلیون متغیر است، در حالی که هزینه متوسط ​​​​۲۸ میلیون ست.

نکات برجسته

  • هزینه معمول برای ساخت سوله بین ۶۰ تا ۴۳۰ میلیون است، در حالی که هزینه متوسط ​​ملی ۲۸ میلیون است.
  • برخی از عوامل اصلی که بر هزینه کل تأثیر می‌گذارند عبارتند از اندازه و سبک سوله، مواد مورد استفاده و هزینه کار و مجوزها.
  • مزایای اصلی ساخت سوله شامل فضای ذخیره سازی اضافی، مکانی امن‌تر برای نگهداری چمن گران قیمت یا تجهیزات تفریحی و بازگشت سرمایه خوب است.
  • صاحبان خانه‌های خوش دست ممکن است بتوانند خودشان با استفاده از یک کیت پیش ساخته یک سوله بسازند، اما بسیاری ترجیح می‌دهند یک حرفه‌ای را استخدام کنند، یا یک کیت را کنار هم قرار دهند یا یک سوله سفارشی بسازند.‌

می‌خواهید سوله بسازید؟ یک حرفه‌ای با رتبه برتر دریافت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. برآورد‌های رایگان و بدون تعهد را از سازندگان نزدیک خود دریافت کنید.

با توجه به هزینه بالای فضای نشیمن داخلی، بسیاری از صاحبان خانه تصمیم به ساخت سوله برای ذخیره اقلام سرریز می‌کنند. سوله می‌تواند به عنوان چمن و باغچه استفاده شود یا به عنوان یک دفتر کار جداگانه یا سوله استفاده شود. به گفته آنگی، هزینه معمولی برای ساخت سوله ۶۰ تا ۴۳۰ میلیون است و در حالی که این محدوده بسیار گسترده است، میانگین ملی آن ۳۰۰ میلیون است. محدوده قیمت شامل خرید یک سوله کوچک پیش ساخته و استخدام یک متخصص برای نصب یک مدل سفارشی است.

از جمله مهم‌ترین عوامل در تفاوت هزینه، نوع مصالح انتخابی و روش استفاده شده برای ساخت سوله است. به طور کلی، انتظار پرداخت ۱۵ تا ۱۵۰ میلیون به ازای هر فوت مربع برای یک سوله را دارید.

عوامل کلیدی هزینه

در حالی که میانگین هزینه ملی برای ساخت سوله ۳۵۰ میلیون است، این هزینه بر اساس اندازه و سبک سوله، مواد و هزینه کار در نوسان است. هنگام تخمین هزینه، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

اندازه سوله

هر چه سوله بزرگتر باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. قیمت یک سوله کوچک ۴ فوت در ۷ فوت بین ۱۰۰ تا ۵۰ میلیون است، در حالی که یک سوله بزرگتر ۱۲ متر در متر فوت حدود ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیون است. فقط فضای کف نیست که مهم است - ارتفاع را نیز در نظر بگیرید. یک سوله با سقف کم هزینه کمتری نسبت به سوله با سقف بلندتر خواهد داشت.

مواد و لوازم

نوع مصالح به کار رفته در ساخت سوله نقش بسزایی در هزینه نهایی ساخت سوله دارد. به عنوان مثال، یک سوله وینیل پیش ساخته کوچک می‌تواند تا ۲۰۰ میلیون قیمت داشته باشد، در حالی که یک سوله فلزی از ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون متغیر است. یک سوله ساخته شده از چوب بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیون قیمت دارد. در سطح بالا، یک سوله ساخته شده از آجر یا سنگ به طور بالقوه می‌تواند تا ۳۰۰۰ میلیون کار کند.

کار و مجوز

جوامع در قوانین و قوانین ساختمانی متفاوت هستند و اگر مجبور به گرفتن مجوز هستید، می‌توانید ۱۰۰ میلیون یا بیشتر بپردازید. هزینه زندگی نیز از جامعه‌ای به جامعه دیگر متفاوت است، بنابراین نرخ ادامه کار بر هزینه نهایی سوله تاثیر می‌گذارد. به طور کلی، یک پیمانکار بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون در ساعت به ازای هر کارگر دریافت می‌کند.

می‌خواهید سوله بسازید؟ یک حرفه‌ای با رتبه برتر دریافت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. برآورد‌های رایگان و بدون تعهد را از سازندگان نزدیک خود دریافت کنید.

هزینه‌ها و ملاحظات اضافی

سوله‌های ذخیره سازی می‌توانند با چند هزینه اضافی همراه باشند که ممکن است در نظر نگرفته باشید. در حالی که میانگین قیمت یک سوله از ۶۰۰ میلیون تا ۴۳۰۰ میلیون متغیر است، عواملی مانند اینکه آیا سوله دارای فونداسیون خواهد بود یا استاندارد‌های زندگی داخلی تکمیل شده نیز در فهرست نهایی قرار خواهند گرفت. قبل از انتخاب سوله، جنبه‌های زیر را که ممکن است به کار گرفته شوند را در نظر بگیرید.

هزینه ساخت سوله

هزینه ساخت سوله کارخانه ۱۰۰۰ متر مربع چقدر است؟

هزینه ساخت سوله کارخانه‌ای به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع بسته به عواملی مانند مکان، مواد مورد استفاده، هزینه نیروی کار و الزامات طراحی خاص می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی، هزینه‌های ساخت و ساز می‌تواند متفاوت باشد [ریاضی]۶۰ تا [/math]۱۵۰ در هر متر مربع برای ساختمان‌های صنعتی. بنابراین، برای یک سوله کارخانه ۱۰۰۰ متر مربع، هزینه تخمینی می‌تواند بین باشد [ریاضی]۶۰۰۰۰ و [/math]۱۵۰۰۰۰. مهم است که با پیمانکاران محلی و متخصصان ساخت و ساز مشورت کنید تا بر اساس نیاز‌ها و مکان خاص خود، برآورد‌های دقیق تری از هزینه دریافت کنید.

ساخت سوله

 آیا ساخت سوله ارزانتر است یا خرید؟

به طور معمول، خرید یک سوله ارزان‌تر است، یا حداقل یک کیت سوله بخرید و آن را مونتاژ کنید تا اینکه یک سوله سفارشی از ابتدا ساخته شود. هزینه ساخت یک سوله سفارشی ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون در هر فوت مربع بستگی به اندازه و نوع مواد دارد، در حالی که مونتاژ یک سوله ۱۰ تا ۲۰ دلار به ازای هر فوت مربع هزینه دارد، به علاوه قیمت کیت. این کیت به طور متوسط ​​از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار متغیر است.

هزینه ساخت سوله ۱۲ متر در ۱۲ متر چقدر است؟

هزینه ساخت یک سوله به طور متوسط ​​۶۰ تا ۱۵۰ دلار برای هر فوت مربع است، بنابراین یک سوله ۱۲ فوت در ۱۲ فوت بسته به نوع مواد، ۸۶۴۰ تا ۲۱۶۰۰ دلار هزینه دارد.

ساخت سوله چقدر طول می‌کشد؟

تقریباً ۸ ساعت طول می‌کشد تا دو کارگر آگاه یک کیت سوله ۱۰ فوت در ۱۰ فوت را جمع کنند. اگر سوله نیاز به فونداسیون دارد یا شما یک سوله سفارشی بر اساس مشخصات خود ساخته اید، ممکن است تا ۲ هفته یا بیشتر طول بکشد تا پروژه تکمیل شود.

نظر شما