شناسهٔ خبر: 66665218 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان: وزش توفان قرمز در زواره و اردستان

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش توفان قرمز در شهرهای اردستان و زواره تا ۹۰ کیلومتر در ساعت خبر داد.

به گزارش شفقنا از مهر، آقای منصور شیشه فروش با اشاره به فعالیت یک موج ناپایدار بر روی استان از روز دوشنبه اظهار کرد: روز گذشته این سامانه در شمال و جنوب استان و امروز مناطق شرق و مرکز را در بر گرفت.

وی با بیان اینکه این موج بارشی روز گذشته ارتفاعات خوانسار، گلپایگان و کاشان را در برگرفت، افزود: امروز نیز پدیده قالب باد تا ۸۰ کیلومتر در ساعت در اصفهان را داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وزش باد در شرق اصفهان در منطقه زواره را تا میزان ۹۰ کیلومتر بر ساعت داشتیم، افزود: این پدیده در اردستان و زواره منجر به ایجاد توفان قرمز به دلیل رنگ خاک کویر زواره شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز پدیده قالب وزش باد در مرکز و شرق استان را داریم، تصریح کرد: تثبیت سازه‌ها، کنترل درختان فرسوده و مدیریت تردد در جاده‌ها به ویژه در مناطق شرق استان تاکید شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه فردا نیز موج ناپایدار جنوبی را داریم، گفت: این سامانه بارش و وزش باد را در دهاقان، سمیرم و شهرضا به همراه دارد.

وی با بیان اینکه پنجشنبه در مرکز و جنوب استان وزش تندبادهای لحظه‌ای را داریم، تصریح کرد: بر این اساس شرایط هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی با بیان اینکه هفته آینده افزایش دما را را در استان اصفهان داریم، گفت: الگوهای تابستانه از هفته آینده در استان آغاز می‌شود.

نظر شما