شناسهٔ خبر: 66665194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه کویر برگزار می شود

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: نخستین گفتاورد ملی نخبگان در پهنه کویر، ۲۹ اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

قاسم سرگزی گفت: این گفتاورد روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با مشارکت نخبگان استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان بلوچستان  در کرمان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری گفتاورد ملی نخبگان بستری برای تعامل مدیران، نخبگان و مردم است، اظهار داشت: این گفتاورد فرصتی برای ارائه چرخش‌های تحول آفرین در زمینه‌های مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاست گذاری است. 

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان تصریح کرد: دوم تا چهارم تیرماه زمان برپایی نمایشگاه، مرداد و شهریور زمان برگزاری رقابت‌های مرحله اول، ۱۰ تا ۱۱ مهرماه زمان برگزاری نمایشگاه آثار همزمان با چهاردهمین همایش ملی نخبگان و ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه هم زمان رقابت نهایی این گفتاورد است. 

سرگزی با بیان اینکه گفتاورد ملی نخبگان بستری برای تقویت ایده‌های نخبگانی در راستای گره‌گشایی از مسائل اساسی کشور، استان و جامعه است، اظهار امیدواری کرد، جریان نخبگانی و توجهی که روز به روز در جامعه ما به نخبگان صورت می‌گیرد، اثرات و برکات خود را به نفع کشور و استان ایجاد کند.

 وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اثربخش بودن در حل مسائل اساسی کشور مهمترین رسالتی است که نخبگان در شرایط کنونی برعهده دارند.

نظر شما