شناسهٔ خبر: 66664904 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

واکنش کامرون به حمله شهرک‌نشینان اسرائیل به کاروان‌ کمک رسانی در غزه

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس نسبت به حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دیوید کامرون روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: حملات افراط گرایان به کاروان های کمک رسانی در مسیر غزه وحشتناک است.

خبر مرتبط
«بی‌بی» منفور شهرک‌نشینان/ بدرقه نتانیاهو با توهین و دشنام

اقتصادنیوز:نخست‌وزیر اسرائیل که امروز (دوشنبه) در گورستان محل دفن اجساد نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی حاضر شده بود، مورد توهین و فحاشی خانواده‌های این افراد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «مردم غزه در خطر قحطی هستند و به آذوقه نیاز مبرمی دارند» افزود: «اسرائیل باید مهاجمان را مورد بازخواست قرار دهد و اقدامات بیشتری برای اجازه دادن به کمک صورت دهد».

وزیر امور خارجه انگلیس افزود: «من نگرانی های خود را با اسرائیل مطرح خواهم کرد.»

خبر مرتبط
تعطیلی دفتر آنروابه دلیل حملات شهرک نشینان تندرو

اقتصاد نیوز :آنروا روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از ۲ بار تلاش «افراط گرایان صهیونیست» برای آتش زدن مقر آن، مجتمع اداری خود در قدس شرقی اشغالی را به طور موقت تعطیل کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، دیروز (دوشنبه) صهیونیست‌ها بسته‌های مواد غذایی و کیسه‌های غلات کاروان‌های کمک رسانی به غزه را پاره و در کنار جاده رها کردند. امروز هم تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهند این کامیون‌ها به آتش کشیده شده‌اند.

تصاویر این حمله به کاروان‌های بین‌المللی کمک به فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی پخش و با انتقادات زیادی مواجه شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما