شناسهٔ خبر: 66664854 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نیکروز مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد:

ثبت خسارت سیل استان کهگیلویه و بویر احمد در سامانه صندوق ساختمان

مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:کمتر از ده روز آینده اطلاعات خانه‌های مسکونی آسیب دیده را در سامانه صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان ثبت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

خسارت سیل استان کهگیلویه و بویر احمدتا ده روز آینده در سامانه صندوق ساختمان ثبت می‌شود

نیکروز مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص تاخیر در ثبت خسارت سیل اخیر این استان گفت:اطلاعات خانه‌های آسیب دیده از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویر احمد که بر اثر بارندگی اخیر دچار آسیب شدند را مورد ارزیابی قرار دادیم.
وی افزود: پس از جمع آوری کامل این اطلاعات در کمتر از ده روز آینده اطلاعات خانه‌های مسکونی آسیب دیده را در سامانه صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان ثبت می‌کنیم.
طبق گفته نیاکان سرپرست معاونت فنی و امور بیمه‌ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان استان‌های لرستان، گلستان، کرمانشاه، کرمان، هرمزگان، خوزستان، کهکیلیویه و بویر احمد هنوز خسارت‌های حوادث طبیعی سال جاری واحد‌های آسیب دیده استان خود را برای صندوق در سامانه این صندوق ثبت نکردند.
صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از سال ۱۴۰۱ تاکنون بعد از تصویب در مجلس شورای اسلامی در سال ۹۹ پس از حوادث طبیعی، به منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از این حوادث، بر اساس بیمه اجباری حوادث، خسارت پرداخت میکند.

نظر شما