شناسهٔ خبر: 66663932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

داراب میزبان مسابقات تیراندازی کشوری

مسابقات تیراندازی کشوری با سلاح‌های گلوله زن در روستای بانوج شهرستان داراب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس هیات تیراندازی شهرستان داراب گفت: نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی با سلاح‌های گلوله زن کشور یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس و شهید مدافع حرم ابوذر فرح بخش با معرفی برترین‌ها در روستای بانوج داراب به پایان رسید.
کشاورز افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۱۲۰ نفر از برترین تیراندازان کشور از ۲۳ استان حضور داشتند.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، تیراندازان ابتدا به مدت ۱۵ دقیقه با شلیک تیر قلق و سپس به مدت ۱۵ دقیقه با شلیک ۱۰ تیر نمره، در سطح ۳۰۰ و ۶۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کشاورز گفت: در پایان این مسابقات، سید مصطفی موسوی از قم، مصیب نوروزی از کرمانشاه و عباس تاج الدینی از کرمان در سطح ۳۰۰ متر و خوارزم فرزانه از تهران، فرشید ایل سعادتمند از قم و محمد حسین علی آبادی از فارس در سطح ۶۰۰ متر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی شهرستان داراب افزود: همچنین در رده تیمی این دوره از مسابقات ، تیم شهید هاشمی قم در سطح ۳۰۰ متر و تیم تهران  در سطح ۶۰۰ متر مقام‌های اول را  به دست آوردند.

<div id="video-display-embed-code_11112067"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233967/11112067?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما