شناسهٔ خبر: 66663929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف حجاب در آذربایجان غربی کم و در سنین پایین است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح نور در آذربایجان غربی در حال حاضر کشف حجاب در استان کم و در سنین پایین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رحیم جهانبخش در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد گفت: در استان ۱۲ نقطه که در آن اقدام به بی حجابی و شل حجابی می شد شناسایی شده و در این نقاط طرح های انتظامی برای مقابله با پدیده بی حجابی در حال اجرا است.

جهانبخش افزود: شهرستان های ارومیه، خوی، مهاباد، میاندوآب و بوکان  شهرهای هدف مقابله با بی حجابی و اجرای طرح نور در استان انتخاب شده و برای مقابله با بی حجابی در این شهرستان ها همایش های متعدد برگزار شده است.

وی از تشکیل پرونده برای ۳۰ درصد افراد بی حجاب شناسایی در استان خبر داد و‌ گفت: این افراد بعد از تشکیل پرونده به مراکز قضایی معرفی شده اند‌.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه، کشف حجاب در آذربایجان غربی کم و در سنین پایین است گفت: بیشتر افرادی که در استان اقدام به کشف حجاب می کنند بیشتر در بین دانش آموزان و در سن پایین هستند که با هماهنگی های انجام شده با آموزش پرورش در این راستا اقداماتی صورت گرفته است.

وی در خاتمه با بیان اینکه طرح نور در استان در سه محور اجرا می شود گفت: نظارت بر خودروها، نظارت بر فضای مجازی و نظارت در خیابان ها و حضور ماموران در کف خیابان ها برای مقابله با بی حجابی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما