شناسهٔ خبر: 66663749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پورعسگری و آقاجانی در دیدار پایانی والیبال ساحلی تور ملی آق قلا

تیم‌های امین و آرون رامسر و هتل کانیار علی‌آباد کتول با شکست حریفان خود به دیدار نهایی تور ملی آق قلا راه پیدا کردند تا عباس پورعسگری و علیرضا اقاجانی پنجمین فینال پیاپی خود را تجربه کنند.

صاحب‌خبر -

پورعسگری و آقاجانی در دیدار پایانی والیبال ساحلی تور ملی آق قلا 

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نیمه پایانی مسابقات والیبال ساحلی تور ملی آق‌قلا که با حضور ۲۳ تیم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

در دیدار نخست این مرحله تیم امین و آرون رامسر (عباس پورعسگری – علیرضا اقاجانی) موفق به شکست دو بر یک شناور برتر پی پشت قشم یک (رسول خواجه – ابولحسن خاکی زاده) شد تا این زوج ملی‌پوش برای پنجمین بار متوالی به فینال صعود کنند.

نماینده قشم در ست دوم این دیدار ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول و سوم ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد تا در دیدار رده بندی برای مقام سومی به میدان برود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های هتل کانیار علی آباد کتول (حامد میرزاعلی – سینا شوکتی) و موتور سیکلت آزمون دو (بهمن سالمی – مهدی محفوظی) با هم مسابقه دادند و میرزاعلی و شوکتی دو بر یک به پیروزی رسیدند و به دیدار فینال صعود کردند.

سالمی و محفوظی در ست دوم ۲۱ بر ۱۶ فاتح میدان شدند، اما در ست‌های اول و سوم ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کردند تا حریف نماینده قشم در دیدار رده‌بندی شوند.

بدین ترتیب در دیدار فینال تور ملی آق قلا همانند بندر ترکمن تیم‌های امین و آرون رامسر و هتل کانیار علی‌آباد کتول به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیدار‌های رده بندی و فنیال تور ملی والیبال ساحلی آق قلا به قرار زیر است:

دیدار رده‌بندی: شناور برتر پی پشت قشم یک – موتور سیکلت آزمون دو

دیدار فینال: امین و آرون رامسر – هتل کانیار علی آباد کتول

نظر شما