شناسهٔ خبر: 66663294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کری پیشکسوت پرسپولیس: با عصا هم دوست داریم قهرمان و برنده شویم

دروازه بان اسبق پرسپولیس از هیجان همیشگی رقابت با استقلال تحت هر شرایطی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دربی پیشکسوتان گفت: دوستان قدیمی هستند و ما قدیم با اینها بازی کردیم، بردیم و باختیم. این عشق است و به هر صورت تعصب خاصی به پرسپولیس داریم و ۸۰ساله هم باشیم و با عصا هم برای بازی بیاییم، فوتبالیست مخصوصا بازیکنان استقلال و پرسپولیس، از باخت خوشمان نمی‌آید. ما دوست داریم ببریم و آنها هم دوست دارند ببرند. من برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و هم برای بچه‌های خودمان ولی دوست دارم بازی خوبی باشد که مسن‌ها و پیشکسوتان بازی کنند و همه لذت ببرند. آرزوی موفقیت برای همه‌شان دارم.

او درباره کری‌خوانی بین‌شان گفت: خواه و ناخواه کری هست. از سال ۶۰ و ۶۱ که من در دربی برای پرسپولیس بازی کردم، کری بوده است. آنها برای برد آمدند و ما هم برای برد می‌رویم. کری زیبایی فوتبال است ولی نه آن کری که خدای ناکرده بخواهیم از خط قرمزها بیرون برویم. کری اگر قشنگ و زیبا باشد و بعد از آن ما بیرون می‌آییم و به دوستان خوب‌مان ارادت قائل هستیم. به هرصورت ما برد را می‌خواهیم.

او درباره رضایت پیشکسوتان پرسپولیس از تیم اوسمار گفت: جایگاه اوسمار برای تیم پرسپولیس خوب بود. آن زمان که اوسمار را برای پرسپولیس آوردند خیلی خوب بود ولی مرد روزهای سخت نیست. با تعویض‌هایی که در بازی با آلومینیوم دیدیم او مرد روزهای سخت نیست. مربی ایرانی نمی‌تواند پرسپولیس را جمع کند چون حاشیه دارد. به هر صورت x و y می‌آیند و بدخواه و دشمن دارند و دو تا را می‌برند. من اعتقاد دارم که پرسپولیس باید دنبال مربی خارجی خوب باشد. اوسمار برای این چند بازی خوب بود ولی برای سال آینده فکر نکنم بتواند جوابگو باشد حتی اگر تیم را قهرمان کند. به هرحال مربی خوبی است و یک سال و نیم با تیم کار کرده است و آن را نفی نمی‌کنم کار خیلی خوبی است ولی تکرار می‌کنم او برای روزهای سخت نیست. در بازی با آلومینیوم دیدیم که تیم دوتا جلو است و با تعویض‌های خیلی بد‌. اگر آن بازی را می‌بردیم الان فکرمان راحت بود ولی من صدی به نود می‌گویم که پرسپولیس قهرمان می‌شود چون به هر صورت احساس می‌کنم استقلال آنچه که برای قهرمانی است را ندارد ولی پرسپولیس با مهره‌هایی که دارد خیلی خوب بازی می‌کند و من امیدوارم قهرمان بشود.

سلطانی درباره وضعیت بیرانوند که با وجود مصدومیت خودش را رساند و کلین شیت کرد گفت: دروازه‌بانی خیلی سخت است. دروازه ۲/۴۱ در ۷ متر است. خیلی مانده است تا آقای رفیعی بیاید و باید به مرور بیاید. دروازه‌بان‌ها آینده تیم ملی و پرسپولیس و امثال اینها هستند. آقای بیرانوند که نمی‌خواهد تا ابد دروازه‌بان تیم ملی بایستد‌. در بازی‌های ساده‌ای که داریم از این آقا استفاده کنیم. آقای بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ماست و من از او حمایت می‌کنم، بهترین دروازه‌بان هست و برایش آرزوی موفقیت دارم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما