شناسهٔ خبر: 66663071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح و رونمایی از ۴ طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری قزوین

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به قزوین، به پارک علم و فناوری رفت و ۴ طرح دانش بنیان را افتتاح و رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -
افتتاح و رونمایی از ۴ طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری قزوین
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرکز نمونه سازی و ساخت سریع مکانیکال و مرکز نمونه سازی و ساخت سریع صنایع شوینده دو طرح افتتاحی بود و همچنین از دو محصول دانش بنیان  اسکنر سه بعدی سایز انسان و پودر سوپر جاذب رونمایی شد.
افتتاح خط تولید دریچه کنترل روغن برای شرکت‌های خودرو سازی واقع در شهرک صنعتی کاسپین، دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

اسکنر سه بعدی سایز انسان توسط شرکت پویاگران هنر مینودری به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان قزوین ساخته شده که برای نخستین مرتبه با امکان اسکن افراد و اجسام در اندازه حداکثر ۲ در ۲ متر طراحی و تولید شده است.

۶۰ دوربین dslr با سایز سنسور aps و امکان عکاسی همزمان با تاخیر صفر میلی ثانیه به همراه نرم‌افزار و برد کنترل اختصاصی درون این اسکنر تعبیه شده است.

این اسکنر راهکاری برای حل مشکل ساخت جمعیت و طراحی صحنه‌های پرخطر در سینما، بازی، انیمیشن، معماری، نمونه سازی صنعتی، پزشکی و ساخت اکشن فیگورهای شخصی است .

 

نظر شما