شناسهٔ خبر: 66662667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري بيست و ششمين جشنواره خيرين مدرسه ساز در استان ايلام

صاحب‌خبر -
برگزاري بيست و ششمين جشنواره خيرين مدرسه ساز در استان ايلام

خبرگزاری آریا-مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار«خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» هفتم خرداد ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.
جلال حمره مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با عنوان اینکه امروزه جذب و تکریم خیرین از اولویت های اصلی دولت سیزدهم و اداره کل نوسازی مدارس استان است، اظهار داشت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، فرصت مناسبی برای تحقق این مهم به شمار می آید.
وی هدف اصلی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز را انتقال روحیه انفاق و گذشت به نسل جوان دانست و افزود: تداوم و اجرای این برنامه ها باعث بالا رفتن بهره وری و راندمان کار می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام در هفتم خرداد ماه 1403 در محل سالن امور تربیتی آموزش و پرورش برگزار می‌گردد عنوان داشت: ضرورت داردجشنواره‌های خیرین شهرستانی قبل از این جشنواره در راستای جذب حداکثری خیرین برگزار شود.
حمره با تأکید بر اینکه لازم است ،جلساتی با نهادها، موسسات دولتی، شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی در این زمینه برگزار شود، بیان داشت: دولت دستگاه های مذکور را موظف به انجام این مسئولیت نموده که بحث آموزش در اولویت قرار دارد لذا باید پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.
وی در پایان از کلیه مدیران آموزش و پرورش و حاضران در جلسه خواست تا در راستای برگزاری هر چه باشکوه تراین جشنواره پای کار باشند و تلاش کنند.

ایلام/اعظم آریایی

نظر شما