شناسهٔ خبر: 66662048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۷ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب احداث می‌شود

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث هفت جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

۷ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب،   با بیان این خبر افزود: به منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و نیز ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مردم شریف در منطقه، این تعداد جایگاه در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، شاهین‌دژ و پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

پوریزدانی با اشاره به صدور مجوز احداث جایگاه‌های جدید بنا بر ضرورت احداث و همچنین پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصدی این جایگاه‌ها گفت: با احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها در سال جاری شرایط مناسبی در عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی سه جایگاه سی‌ان‌جی و ۵۵ درصدی چهار جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در حال ساخت منطقه تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه میاندوآب به ۱۱۱ باب خواهد رسید.

این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به استقبال عمومی شهروندان پیرامون استفاده از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، ادامه داد: روزانه به صورت میانگین حدود ۵۳۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه مصرف می‌شود که با بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال ساخت، ۵۵۰ هزار مترمکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

مدیر منطقه میاندوآب با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۹ جایگاه سی‌ان‌جی در سطح منطقه فعال هستند، گفت: این تعداد شامل ۳۰ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی و ۲۹ جایگاه دو منظوره است که به صورت شبانه‌روزی در امر توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت می‌کنند.

نظر شما