شناسهٔ خبر: 66661765 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارزیابی‌های تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حال انجام است

برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ به دانشگاه فرهنگیان که اکنون دانش‌آموخته شده‌اند و همچنین ورودی‌های سال ۱۴۰۰ به صورت حق‌التدریسی بهره گرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در حال حاضر بر امتحانات متوسطه دوم تمرکز داریم که در هر سه پایه ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به صورت نهایی برگزار خواهند شد.
مسعود بهرامی تأکید کرد: از آنجا که ۵۰ درصد امتیاز نهایی دروس تخصصی و ۱۰۰ درصد امتیاز نهایی دروس عمومی برای ورود به دانشگاه از محل امتحانات نهایی به جای کنکور تعیین تکلیف خواهند شد، این دوره از امتحانات اهمیت ویژه‌ای دارند.
وی در ادامه به نتایج آزمون استخدام معلم اشاره کرد و افزود: با مجوزی که از سازمان اداری استخدامی کشور صادر شد، ۵۷۷۶ سهمیه برای شهرستان‌های استان تهران در حوزه‌های آموزگاری، دبیری، هنرآموزی، کیفیت‌بخشی (مربیان پرورشی) و مربیان تربیت بدنی داشتیم که سازمان سنجش نتایج مرحله اول آزمون را که در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، اعلام کرده و الان ارزیابی‌های تکمیلی، تشکیل پرونده و مراحل گزینشی در حال انجام است.
بهرامی در خصوص تأمین نیروی انسانی مورد نیاز گفت: از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ به دانشگاه فرهنگیان که اکنون دانش‌آموخته شده‌اند و از ورودی‌های سال ۱۴۰۰، به صورت حق‌التدریسی بهره گرفته خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11112161"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4233978/11112161?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما