شناسهٔ خبر: 66661747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

دختران خوزستانی از هم اکنون خود را برای مدیریت استان آماده کنند

پریسا زنگنه منش

استاندار خوزستان در جلسه با دختران فعال استان، گفت: اداره استان باید توسط شما دختران انجام شود و باید از همین الان خودتان را برای این مهم آماده کنید.

صاحب‌خبر -

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست با دختران فعال در حوزه‌های مختلف به مناسبت میلاد حضرت معصومه(ع) و روز دختر، ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: به عنوان یک ایرانی به دین، مکتب، رهبرم و کشورم به دلیل دیدی که به دختران دارند افتخار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اداره استان باید توسط شما دختران انجام شود و این موضوع چه اکنون و چه در آینده یک امر حتمی است و باید از همین الان خودتان را برای این مهم آماده کنید و به مدیریت کلان استان کمک کنید. 

استاندار خوزستان تاکید کرد: گفت و گوی نخبگان در هر جمعی به مدیران کمک می کند که نیازها و خواسته های مدنظر را دنبال کنند. به هر حال مدیریت ما نیز مشارکتی  بوده و هر آنچه حق و بر اساس منطق و دین است باید گفته شود و در این زمینه نیز باید تیم‌های تحقیقاتی وجود داشته باشد.

وی با بیان این که زمانی که مکاتب غرب را بررسی می کنیم برخورد آنها با زن نشات گرفته از مکتبی است که نگاه آن مادی و ساخته دست بشر است، گفت: سبک زندگی ما نشات گرفته از تعالیم اسلام، خدا و پیامبر است و این سبک منبعث از قرآن است.

حسینی محراب بیان کرد: تفاوت ما با مکاتب غیر اسلامی مربوط به نوع نگاه آن ها در مورد دختر و انسان است. به هر حال مکاتبی که ساخته و پرداخته انسان باشد، قطعاً نمی تواند برای انسان برنامه دقیق و در شان آن تدوین کند.

او در ادامه نیز خاطر نشان کرد: کودکانی که اکنون با تمام سختی‌ها و خطرات جنگ در غزه ایستادگی کردند و از مرگ نمی‌ترسند، به این دلیل است که مادرانی آن‌ها را پرورش داده اند که در مکتب اسلامی بزرگ شده اند.

همچنین در این مراسم نخبگان حوزه‌های مختلف به بیان چالش‌ها و نقطه نظرات خود به همراه راهکار پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما