شناسهٔ خبر: 66661166 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائر اولی به مشهدمقدس، همزمان با دهه کرامت

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهدمقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، سید محمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی سازمان بهزیستی به مشهدمقدس همزمان با دهه کرامت آغاز می‌شود.

در این طرح مددجویان سازمان بهزیستی از سراسرکشور که تاکنون طعم زیارت حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا را نچشیده‌اند توسط سازمان بهزیستی به مشهدمقدس مشرف می‌شوند.

حسینی افزود: اولین کاروان در این دوره روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از قبله تهران حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بدرقه و اعزام می‌شوند.

وی همچنین اضافه کرد: سازمان بهزیستی در این طرح با راه‌اندازی پویش زائراولی‌ها نسبت به جلب مشارکت مردم در این طرح اقدام کرده است. هموطنان می‌توانند از طریق درگاه مشارکت سازمان بهزیستی به آدرس mosharekat. behzisti. ir و یا شماره گیری کددستوری #۱۲۳* نسبت به مشارکت در اعزام زائر اولی‌های بهزیستی اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه هدف از برگزاری این پویش برآورده کردن آرزوی یک زائر اولی برای زیارت مشهد مقدس است، ادامه داد: ایام دهه کرامت بهترین فرصت برای ارائه خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم است به همین جهت اعزام زائراولی‌ها به مشهد مقدس یا عتبات عالیات در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما