شناسهٔ خبر: 66661120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور خبر داد؛

راه‌اندازی انتشارات تخصصی در حوزه راهیان نور

سرهنگ «محمدحسین‌زاده» گفت: ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور درصدد راه‌اندازی انتشارات تخصصی در حوزه راهیان نور است و سه کتاب آماده چاپ در دستور کار ستاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور به همراه معاونین خود، از نمایشگاه بین‌المللی کتاب واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد.

سرهنگ محمدحسین‌زاده ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب، به‌صورت ویژه از غرفه‌های انتشارات‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات مکتب حاج قاسم، انتشارات خبرگزاری فارس، انتشارات ستاره‌ها، انتشارات ۲۷ بعثت و انتشارات شهید کاظمی بازدید و با مسئولین این انتشارات‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌های حاضر در نمایشگاه کتاب، درباره فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حوزه کتاب، اظهار داشت: ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور درصدد راه‌اندازی انتشارات تخصصی در حوزه راهیان نور است و سه کتاب آماده چاپ در دستور کار ستاد است.

محمدحسین‌زاده افزود: نوآوری امسال انتشارات‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای تجمیع آن‌ها در یک مکان در نمایشگاه، باعث شکوفایی فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شده است.

وی همچنین در این نمایشگاه، با «گلعلی بابایی» نویسنده مطرح کشور و با سردار «مهدی امیریان» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید چهار ساعته، معانین دولت، فرهنگی، روابط عمومی، هنری و رسانه، پشتیبانی، مالی، طرح و برنامه، مهندسی، آموزش و پژوهش، مدیر سامانه ملی، بازرسی و رئیس حوزه ریاست ستاد مرکزی راهیان‌نور نیز با سرهنگ محمدحسین‌زاده همراه بودند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما