شناسهٔ خبر: 66660557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط و پل ارتباطی میان مردم و مدیران و تصمیم گیران هستند. رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط و پل ارتباطی میان مردم و مدیران و تصمیم گیران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید زمانی در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان اظهار کرد: در استان ۱۷ اداره روابط عمومی با بیش از ۵۲ کارشناس در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول به خدمت و اطلاع رسانی هستند.

او گفت: وزارت راه و شهرسازی در استان خدمات متنوع و گوناگونی را به مردم ارایه می‌دهد که نیاز است این خدمات به‌شکل شایسته و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: برای اطلاع رسانی به‌موقع، سریع، صریح و شفاف نیازمند بهره‌گیری از وسایل ارتباطی مدرن و فراگیری تکنولوژی‌های نوین و راه‌های ارتباطی جدید هستیم.

زمانی ضمن اشاره به اهمیت ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌ها به مردم، بیان کرد: موظفیم ارتباط تنگاتنگ و مستمری را با مردم برقرار کنیم تا مطالبه ها و خواسته‌های مردم را به‌ خوبی درک کرده و آنها را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار دهیم.

او ادامه داد: با توجه به مشغله کاری فراوان تصمیم گیرندگان و برنامه‌ریزان، فعالان عرصه روابط عمومی موظف هستند تا خواسته‌ها و مطالبه های مردمی را دسته‌بندی کرده و در اختیار تصمیم گیران و برنامه‌ریزان قرار دهند تا در تدوین برنامه‌ها نظر مردم به‌درستی اعمال شود.

زمانی در پایان اضافه کرد: با تعامل همراهی و هم‌فکری اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان ارتباط میان مردم و مسوولان را به‌خوبی برقرار کرده و عملکرد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را به مردم گزارش دهیم.

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط اظهار کرد: روابط عمومی یکی از پر استرس‌ترین و سخت‌ترین مشاغل دنیا است که وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌ها به مردم را بر عهده دارند.

امیر طرفیانی، عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به‌صورت یکپارچه، هماهنگ و همراه در کنار یکدیگر به‌صورت متحد کار می‌کنند که این همراهی و همدلی می‌تواند الگویی برای دیگر دستگاه‌ها شود.

او به سفرهای نوروزی و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه دهه فجر، سفرهای نوروزی و در زمان تردد زوار اربعین حسینی(ع) در استان این همراهی و همدلی را به وضوح مشاهده کردیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان ضمن اشاره به اهمیت کار ویژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان خدمات متنوعی را به مردم ارایه می‌دهد و طرح نهضت ملی مسکن که مهم‌ترین برنامه دولت به‌شمار می‌رود را در استان اجرایی کرده است.

طرفیانی در پایان تصریح‌ کرد: وظیفه داریم عملکرد دولت در استان را به‌صورت شفاف و صریح به مردم اطلاع رسانی کنیم و در این راه از تمام ظرفیت‌ها و تمام توان خود باید بهره بگیریم.

در ادامه مشاور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز اظهار کرد: روابط عمومی‌ها هم ساختار درون سازمانی و هم وظایف برون سازمانی دارند، از این رو روابط عمومی‌ها وظایف گسترده‌ای را به عهده دارند که انجام آنها به اعمال مدیریت شایسته‌ی یک سازمان یا نهاد کمک خواهد کرد.

حسین پنبه دانه پور ضمن اشاره به هفته روابط عمومی افزود: روابط عمومی‌ها درک خوبی از مشکل درون سازمان‌ها دارند که می‌توان تحقق ارتباط بین مردم و سازمان‌ها باشد.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم به مناسبت روز روابط عمومی از روئسای روابط عمومی‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان توسط مشاور ارشد و دستیار ویژه و مدیر کل راه و شهرسازی و مدیرکل روابط عمومی امور بین‌الملل استانداری با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند

انتهای پیام/

نظر شما