شناسهٔ خبر: 66660131 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

به منظور ادامه فرایند استخدامی دستکاه های اجرایی، مصاحبه تخصصی شغلی با پذیرفته شدگان آغاز گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حمید حسینی رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی و با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی. بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده های حوزه ی نیروی انسانی، حراست، گزینش در دو نوبت صبح و عصر در اداره کل بهزیستی استان تهران انجام می شود.
حسینی اضافه کرد: در صورت حضور فرد دارای معلولیت معاونت توانبخشی نیز در این جلسات حضور خواهد داشت.
رئیس اداره نیروی انسانی بهزیستی استان تهران ادامه داد: از بین افراد شرکت کننده در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی حدود ۴۰۰ نفر به مراحل مصاحبه های تخصصی و تست روانشناختی راه پیدا کردند که مصاحبه این افراد به صورت آنلاین از بهزیستی کشور و اداره کل بهزیستی استان تهران انجام می شود.

حسینی در ادامه گفت فرایند استخدام پذیرفته شدگان از ابتدا به صورت الکترونیکی و برخط بوده و در هیچ مرحله ای غیر از مصاحبه نیاز به حضور افراد نبوده  و گروهی از همکاران  نیروی انسانی این اداره کل وظیفه راهبری فرایند مصاحبه را در دو نوبت صبح و عصر بر عهده دارند. وی اضافه کرد که ۲۰۰ متر فضا شامل ۴ اتاق مجزا برای مصاحبه ی تخصصی و تست روانشناسی  و دو اتاق انتظار برای تسهیل حضور  شرکتت کنندگان در  مصاحبه در نظر گرفته شده است و علاوه بر واحد نیروی انسانی، معاونت توانبخشی، اداره خدمات، فناوری و اطلاعات، حراست و گزینش همکاری ویژه ای در فرایند دارند.

قابل ذکر است آزمون تخصصی و تست روانشناختی در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۷:۳۰ برگزار می شود و از تعداد حدود ۴۰۰ نفر، ۲۰۰ نفر سیر مراحل اداری انتخاب و استعلام خواهند شد که این فرایند تا اواسط تیر ماه به طول می انجامد.

یادآور می‌گردد: یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در دی ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و پس از آن افراد برای تکمیل مدارک و صحت سنجی به اداره ی نیروی انسانی دعوت و تشکیل پرونده داده اند.

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

نظر شما