شناسهٔ خبر: 66659998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) خراسان رضوی

ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان حافظ قرآن از سال تحصیلی جدید

دانش‌آموزان حافظ قرآن از سال تحصیلی جدیدرایگان ثبت‌ نام می شوند.

صاحب‌خبر -

 ثبت‌نام رایگان دانش‌آموزان حافظ قرآن از سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی مدارس امام حسین (ع) تربیتی است گفت: از سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان حافظ قرآن به‌صورت رایگان در مدارس امام حسین (ع) ثبت‌نام می‌شوند.
حجت‌الاسلام مهدی جعفری،با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش افزود: این سند سال‌ها در مرحله اجرا متوقف شده و باید از گاوصندوق مدیران برای اجرایی شدن به سطح مدارس توسعه یابد.

اوبا تأکید بر اینکه مدارس الگوی صالح باید تقویت شوند و محور این مدارس نیز تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: اگر صحبت از تربیت می‌شود بدین معنا نیست که باید از آموزش غفلت کرد، بلکه باید معلمان و مدیرانی با نگاه تربیتی به‌کار گرفت. واقعیت‌های جامعه و نسل جوان و نوجوان را باید در برنامه‌ریزی‌های آموزشی و تربیتی در نظر گرفت و بر اساس آنها تصمیم‌گیری کرد.

جعفری افزود: با نگاه تربیتی و داشتن کادر مجرب مدارس و شناخت دقیق نسبت به مسائل دانش‌آموز و ارتباط با خانواده و نقش دادن به آنها می‌توان بسیاری از آسیب‌هایی که جوانان و نوجوانان را تهدید می‌کند کاهش داد.

مسئول مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) خراسان رضوی بارش اطلاعات توسط دانش‌آموزان را که حاصل ارتباط آنها با فضای مجازی است یک فرصت دانست و گفت: معلمان نیز باید حوصله کرده و خود را هم‌پای دانش‌آموزان در این فضا به روز کنند تا بتوانند پاسخگوی سئوالات احتمالی دانش‌آموزان باشند.

 

نظر شما