شناسهٔ خبر: 66659987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با روز روابط عمومی مطرح شد:

روابط عمومی ها با شناخت از فرصت ها و آسیب ها در پیشبرد اهداف مدیران تأثیرگذار هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مه ولات گفت: مدیران روابط عمومی بر مبنای روش‌های علمی و با شناخت از فرصت ها و آسیب ها و بر مبنای اطلاعاتی که از محیط دارند می‌توانند در پیشبرد اهداف مدیران تأثیرگذار باشند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حمید رضا نامور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مه ولات اظهار کرد: نقش مدیران روابط عمومی‌ در تمامی ادارات و نهادها در زمینه های جهاد تبیین، به نمایش گذاشتن عزت و اقتدار ایران اسلامی و امید آفرینی به مردم بسیار مهم و موثر است و از این رو باید جایگاه این قشر به معنای واقعی افزایش یابد.
وی افزود: مدیران روابط عمومی بر مبنای روش‌های علمی و با شناخت از فرصت ها و آسیب ها و بر مبنای اطلاعاتی که از محیط دارند می‌توانند مدیران را در تصمیم گیری مساعدت کنند.
نامور بیان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در انتخاب مدیران روابط عمومی دقت لازم را داشته باشند و فردی را برای این جایگاه انتخاب کنند که دارای صفاتی شامل صالح، باهوش، سواد کافی و اشرافیت لازم نسبت به مسائل سازمانی و مفاهیم روابط عمومی برخوردار باشد.
وی ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران پرتلاش و زحمتکش در روابط عمومی سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همچنین اصحاب رسانه و مدیران کانال ها و فعالان عرصه مجازی شهرستان که نقش پر رنگی در انعکاس توفیقات و دستاوردها و مطالبه گری انقلابی دارند، از تلاش های آنها تشکر کرد.

نظر شما