شناسهٔ خبر: 66659591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان مطرح شد؛

تاکید بر بازگشایی مراکز خرید محصولات کشاورزی به صورت هم‌زمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: به دلیل جلوگیری از تشکیل صف های کامیونداران و افزایش کارایی ناوگان؛ انتظار اداره کل و بخش حمل و نقل استان از دستگاه‌های مرتبط این است که مراکز خرید محصولات کشاورزی را به صورت همزمان بازگشایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به تاثیر بازگشایی هم‌زمان مراکز خرید محصولات کشاورزی سطح استان بر توسعه خدمات دهی ناوگان باری، اظهار کرد: توقف طولانی مدت ناوگان در صف‌های تخلیه، تبعات اقتصادی و اجتماعی متعدد برای صاحبان ناوگان و کشاورزان دارد.

به گفته مصدقی، ضمن بازگشایی هم‌زمان مراکز خرید لازم است که این مراکز به صورت ۳ شیفت به صاحبان بار و ناوگان خدمات داده تا در کمترین زمان، بارها تخلیه شده و ناوگان به چرخه حمل برگردند.

وی همچنین خواهان این شد که مراکز خرید استان، حداقل‌های مورد نیاز کامیون‌داران را تامین کرده تا چرخه حمل و نقل امسال با کمترین مسایل روبرو شود.

مصدقی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای هماهنگی با مراکز خرید طی جلسات متعدد با دستگاه‌های ذی‌ربط به تاکید و نظارت بیشتر بر مراکز و خدمات دهی به رانندگان اقدام کرده است.

وی با بیان بالابودن میزان برداشت محصولات کشاورزی استان در فصل زراعی جاری، تصریح کرد: ناوگان در نظر گرفته شده برای حمل و نقل محصولات کشاورزی، نیاز استان را تامین می‌کند و جهت احتیاط از استان‌های دیگر نیز فراخوان شده است.

مصدقی، ناوگان عملیاتی در نظر گرفته شده برای حمل و نقل محصولات کشاورزی امسال را حدود ۶ هزار دستگاه ذکر کرد.

نظر شما